Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2018

Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul  consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere.

Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid la noul context, în care modelul tradițional de aprovizionare nu mai este relevant.

Managementul eficient al lanțului de aprovizionare și eficiența operațională ridicată sunt esențiale, un diferențiator important pentru business, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.

Contextul s-a schimbat, la fel și obiectivele. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum. Vom dezbate împreună la ediția a treia a “Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2018”, ce va avea loc pe 4 octombrie 2018 la Hotel Radisson Blu din București.

Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top din piață, de a vă conecta cu profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.

 

AUDIENȚĂ

  • Directori operaționali
  • Directori logistică
  • Supply Chain Managers
  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Coordonatori distribuție, transport
  • Directori comerciali și vânzari

Ediția precedentă în cifre:

  • 15 speakeri
  • 108 participanți
  • Peste 74% dintre participanți au poziții de Director/ Manager, C-level
  • 93% dintre participanți au declarat că obiectivele lor au fost îndeplinite
  • 96% dintre participanți au apreciat calitatea evenimentului excelentă sau bună
  • Locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare
  • Cat de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea
  • Simulare – supply chain game
  • Fenomenul bullwhip, unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare
  • Obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare
  • Studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.
 
MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands Etienne Gerrits a devenit Vice Președintele Customer Satisfaction la Schneider Electric în Noiembrie 2015. Acesta este responsabil pentru atingerea a cel mai înalt nivel de satisfacție a clienților în Olanda. De asemenea, acesta este responsabil pentru departamentul de calitate. Gerrits are o experiență...
Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France. Laurent este Customer Operation Director pentru Europa de Vest în cadrul EMEA Supply Chain. Acesta este responsabil pentru management-ul tuturor comenzilor (peste 12$ miliarde/an) din 17 țări. Echipele sale, preponderent situate in Barcelona/București si India, sunt sursa principală de interacțiune cu toți clienții HP...
Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY; Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE; Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K. Aristides este Conferențiar universitar în domeniul Logistics și Supply Chain Management la Universitatea Aston și Profesor Universitar vizitant la Universitatea Lille 2, din Franța. De asemenea, acesta este Directorul Supply Chain Gnosis Ltd (servicii...
MIGUEL VAN ASCH, Supply Network Analyst, AHLERS, Belgium 2015-2016 Master în Global Supply Chain Management (Antwerp Management School) 2010-2015 Master of Science în Business Engineering: Operations Management (Ghent University) Miguel Van Asch lucrează la Ahlers din 2016. Acesta a ajutat la deschiderea noului departament Ahlers Supply Network & Innovation (ASNIA) în cadrul Ahlers Belgia. De...
Logistics Manager – Powertrain & Chassis Plant Romania, Automobile DACIA – GROUPE RENAULT 39 de ani, casatorit, 3 copii Parcurs profesional Dacia-Groupe Renault : 2005-2010 – Șef proiecte IT 2010-2013 – Șef departament IT pentru Direcția Comerciala 2013-2015 – Șef echipa transversă regională Supply Chain Din 2015 – Șef departament Logistică Uzina Mecanica si Sasiuri...
Director Logistică, MACROMEX
CS&L Manager Romania, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH. Radu Manoliu este un profesionist deschis și orientat către țeluri. Acesta are o experiență de peste 16 ani, în arii diferite ale Supply Chain și Instore Sales. Deține skilluri în comunicare si leadership, astfel, poate ghida echipe diverse indiferent de locația geografica a acestora. Acesta...
Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER; Vicepreședinte, ARILOG. Ca manager și consultant în servicii am realizat următoarele: Mi-am gestionat propriul business încă din 1994, desfășurând activități și dezvoltând proiecte în domenii în ascensiune. Am activat ca trainer și consultant pe management general și strategic, management logistic și operațional, achiziții, depozitare și tranporturi direct, prin propria...
SEE Manager, MANTIS EMEA
Customer Experience Presales, Team Leader, SAP CEE
Site Logistic Manager, BERGENBIER
Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations  Senior Consultant, SFERA BUSINESS.
705 lei +TVA
Buy Ticket

Conferință+workshop

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

564 lei +TVA
Buy Ticket

Conferință

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

329 lei +TVA
Buy Ticket

Workshop

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare. Schimbare de optică în business: focus pe dimensiunea strategică, nu pe cea operațională. Transformarea lanțului de aprovizionare. Măsurarea performanței. Reducerea și gestionarea riscului.
  • Industrie 4.0 și transformare digitală: Digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv. Optimizare și reducere de costuri. Lanțul de aprovizionare în cloud. Securitate. Tendințe în supply chain
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic: Oportunități și provocări pentru monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare și viabilitatea pe termen lung a vehiculelor automate și conectate actuale, utilizate în domeniu – care este impactul asupra transportului de mărfuri?
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică
  • Integrarea lanțului de aprovizionare: Soluții de aliniere și integrare a unor business-uri diferite într-un lanț de aprovizionare global
  • Forecast și Demand Management: Importanța unor Forecast și Demand Management realiste
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri
  • Promovarea alinierii organizaționale și cross-functional support: Coordonarea departamentelor de vânzări și operațiuni și o mai bună aliniere a departamentului de procurement cu procesele din supply chain
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați
  • Control și sustenabilitate: Capacități de raportare în timp real, process metrics și alternative ale functional metrics, data, sisteme integrate și interfețe de utilizator moderne
  • Multichannel supply chain. Rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe. Valorificarea mix-ului logistic și al transporturilor rutiere, aeriene, maritime și feroviare
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain. Între externalizarea unor segmente operaționale și dezvoltarea acestora la nivel intern. Bune practici și oportunități. Cum adaptăm strategia tradițională la momentele cheie precum Black Friday, Crăciun, etc.? Adaptarea proceselor de supply chain și logistică pe termen scurt. Optimizarea proceselor și soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, integrarea soluțiilor tehnologice
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare

BUSINESSMARK SUSȚINE:

   

CU SUSȚINEREA:

TRADUCERE OFERITĂ DE: 

RADIOUL OFICIAL:

PARTENERI MEDIA:

                                                                     

Detaliile Evenimentului
Parteneri