Supply Chain Logistics & Intermodal Freight Transport Conference (eveniment online)

Managementul eficient al lanțului de aprovizionare și eficiența operațională ridicată sunt esențiale, un diferențiator important pentru business, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.

Transportul intermodal oferă companiilor opțiuni flexibile în lanțul de aprovizionare, posibilitatea optimizării costurilor și este mai frecvent integrat în strategiile de supply chain. În plus, transportul intermodal reduce impactul asupra mediului și susține un supply chain sustenabil.

Pentru a face față mediului social și economic din ce în ce mai volatil și evoluției tehnologice rapide, managerii trebuie să înțeleagă care sunt riscurile și oportunitățile pentru organizațiile lor, ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum.

Vom dezbate împreună la “Supply Chain Logistics & Intermodal Freight Transport Conference”, eveniment online ce va avea loc pe 30 iunie 2021.

Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Operaționali
  • Directori Financiari
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Coordonatori distribuție, transport
  • Directori Logistică
  • Supply Chain Managers
  • Directori import-export
  • Directori comerciali și vânzari
Business Unit Director Trade Facilitation & After Sales Services, Ahlers Johan Elzes este de naționalitate olandeză, însă lucrează și trăiește în Rusia de 8 ani. Din poziția de Business Unit Director se conectează cu branduri europene și americane în fiecare zi, oferindu-le sprijin pentru a își accelera vânzările în regiunea CIS.
Partner, Delaware Thierry Bruyneel este partener la Delaware și conduce practica inovației datelor în sucursala belgiană, fiind numit șeful departamentului de Inovație & IP în 2016. În primul deceniu al carierei sale, Thierry s-a format în domeniul larg al controlulului afacerilor, specializându-se în Advanced Management Accounting & Control. După aceea a devenit pasionat de inovația...
Business Unit Manager CEE, H.Essers
Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia Parcurs professional  in Dacia-Groupe Renault : 2005-2010 – IT Project Manager 2010-2013 – IT Manager for Sales Division 2013-2015 – Cross Functional Team Manager on Supply Chain 2015-2020 Logistics Manager Powertrain & Chassis Plant Romania 2021- Supply Chain Global Access Range Manager Studii : 2002 – Politehnica București...
BI-CPM Developer, Senior Software Octav este membru al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management din cadrul Senior Software. El este specializat în dezvoltarea de soluții BI/CPM. Acesta deține o diplomă de licență în Economie de la Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, și o diplomă de masterat...
General Manager, Mantis Romania Implicat de peste 10 ani în proiecte IT dedicate logisticii și supply chain-ului, cu experiență în vanzarea și gestionarea proiectelor complexe de implementare a soluțiilor software dedicate logisticii. Mantis Romania este filiala locală a Mantis Informatics Group, un furnizor de top al soluțiilor software WMS dedicate logisticii cu prezență în peste...
  • Optimizare ca avantaj competititiv și tendințe în supply chain și logistică. Digitalizare, automatizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare.
  • Multichannel supply chain. Rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe. Valorificarea mix-ului logistic și al transporturilor rutiere, aeriene, navale și feroviare.
  • Perspective privind dezvoltarea și creşterea exponenţială a transportului containerizat în România. Strategia de transport intermodal a României. Transportul intermodal- avantajele optimizării opțiunilor de transport: rutier, feroviar, naval și aerian.
  • Client centricity & Customer experience. Construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client. Între offline și online în noul context. Provocări la nivel de distribuție, transport, supply chain și logistică.
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică. Importanța unui lanț de aprovizionare performant. Bune practici și oportunități.
  • Inovație în Supply Chain. IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare, blockchain.
  • Importanța transportului rutier în lațnul logistic. Soluții eficiente de transport și distribuție. Provocări și oportunități.
  • Aspecte privind transportul feroviar în România. Perspective de dezvoltare, investiții, creștere a eficienței.
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritime.
  • Importanța punctelor nodale. Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale.
  • Transportul intermodal – eficiență a costurilor și responsabilitate ecologică. Aspecte privind optimizarea transportului containerizat de mărfuri
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic: Oportunități și provocări pentru monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare și viabilitatea pe termen lung a vehiculelor automate și conectate actuale, utilizate în domeniu – care este impactul asupra transportului de mărfuri?
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică
  • Integrarea lanțului de aprovizionare: Soluții de aliniere și integrare a unor business-uri diferite într-un lanț de aprovizionare global
  • Optimizarea depozitelor. Proiectare, îmbunătățirea eficienței depozitului, tehnologii, depozite inteligente.
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje.
  • Dinamica raportului cerere-ofertă în București și la nivel național pentru spații logistice. Planuri și strategii de dezvoltare, investiții, provocările și tendințele anului 2021.
  • Aspecte legale și fiscale specifice industriei.

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro