Încarc Evenimente

Tax & Finance Forum 2024

Tax & Finance Forum va aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

Evenimentul organizat de BusinessMark, adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, va avea loc pe 6-7 noiembrie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Vom prezenta și analiza, alături de experți din cele importante companii de consultanță prezente pe piața românească: tendințe legislative și fiscale la nivel international, aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili, noutăți privind prețurile de transfer, modificări privind impozitul pe profit, TVA – tendințe, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice, aspecte privind impozitarea persoanelor fizice, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale în 2025, aspecte facilitățile fiscale în România, trenduri privind ESG (Environmental, social, and governance) și impactul asupra organizațiilor.

Tax & Finance Forum va include o conferință (6 noiembrie) și seminare de câte două ore (7 noiembrie) ce vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri.

Detaliile evenimentului

cumpără bilet

Audiență

  • Directori financiari
  • Manageri taxe
  • Consultanți fiscali
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Controlleri financiari
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Directori generali
  • Antreprenori

Program 6 noiembrie - Conferință

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
WELCOME COFFEE ȘI ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR
09:00
SESIUNEA I

Prezentări și Q&A

11:15
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
11:45
SESIUNEA A II-A

Prezentări și Q&A

13:45
BUSINESS LUNCH
14:30
SESIUNEA A III-A

Prezentări și Q&A

Program 7 noiembrie - Seminare

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
WELCOME COFFEE ȘI ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR
Seminar susținut de Deloitte România

Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România

  • Introducere și status actual al legislației;
  • Aspecte specifice privind modalitatea de calcul pentru impozitul minim global;
  • Reguli și scutiri aplicabile în perioada tranzitorie;
  • Aplicarea raportării de la țară la țară în scopul impozitului minim.
Seminar susținut de NOA Group

Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme

  • Considerații generale asupra oportunității unei reorganizări, subliniind motivele pentru care o reorganizare ar trebui luată în calcul;
  • Aspecte practice privind reorganizarea unui business prin prisma deciziei de a reorganiza arhitectura unui business;
  • Fuziuni, Divizări, Aporturi și alte forme de organizare – aspecte practice fiscale, financiare și juridice;
  • Studii de caz cu prezentarea modelelor care asigură succesul și indicarea detaliilor care ar putea îngreuna un proces de reorganizare sau care ar putea chiar conduce către eșec;
  • Aspecte privind implementarea structurii post reorganizare;
  • Politici de prețuri de transfer post reorganizare;
  • Structuri de holding și cash-pooling;

În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul vaanaliza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.

Seminar susținut de Crowe

Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.

  • Impactul principalelor modificări introduse la începutul anului;
  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) vs impozit pe profit, provocări practice.

Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.

  • e-Romania. Procesul digitalizării ANAF față de alte state membreș
  • Implementarea sistemelor e-Factura și e-Transport de către autorități;
  • Aspecte practice și dificultățile întâlnite de contribuabili în transmiterea informațiilor prin sistemele ANAF;
  • Birocrația digitalizării. Analiza informațiilor transmise prin sistemele ANAF și impactul lor la nivelul contribuabililor;
  • Cum ar putea arăta viitorul inspecțiilor fiscale în România.
Seminar susținut de EY

TVA

Seminar susținut de Global Tax Advise – GTA

Practica curentă în inspecțiile fiscale

Seminar susținut de BDO România

Tematică în curs de confirmare

Seminar susținut de Cabot Transfer Pricing

Preturi de transfer – intrebari practice

Aspecte fiscale – RO e-Transport

  • Prezentare generala – cadrul legal:
    • Transporturi monitorizate
    • Persoane vizate
    • Date si informatii care trebuie furnizate
    • Codul UIT
  • Obligatiile utilizatorilor, operatorilor de transport si conducatorilor vehiculelor versus sanctiuni
  • Situatii practice
  • Intrebari si raspunsuri
Seminar susținut de PwC România

Tematică și speakeri în curs de confirmare

 

Seminar susținut de AS Partners

Tematică și speakeri în curs de confirmare

 

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
EARLYBIRD: Tax and Finance Forum 2024 - Conferință + 3 seminare (6 - 7 noiembrie)
Biletul include experiența completă a evenimentului, cuprinzând conferința de pe 6 noiembrie, cât și cele 3 seminare de pe 7 noiembrie. Până pe 4 octombrie, biletele beneficiază de 15% reducere și vor putea fi achiziționate la prețul de 1275 lei. Începând cu 5 octombrie, prețul standard al unui bilet va fi de 1500 lei.
1,275.00 lei +TVA
EARLYBIRD: Tax and Finance Forum 2024 - Conferință (6 noiembrie)
Biletul include doar participarea la conferința de pe 6 noiembrie. Până pe 4 octombrie, biletele beneficiază de 15% reducere și vor putea fi achiziționate la prețul de 765 lei. Începând cu 5 octombrie, prețul standard al unui bilet va fi de 900 lei.
765.00 lei +TVA
EARLYBIRD: Tax and Finance Forum 2024 - 3 seminare (7 noiembrie)
Biletul include doar participarea la cele 3 seminare de pe 7 noiembrie. Până pe 4 octombrie, biletele beneficiază de 15% reducere și vor putea fi achiziționate la prețul de 850 lei. Începând cu 5 octombrie, prețul standard al unui bilet va fi de 1000 lei.
850.00 lei +TVA

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • Tendințe legislative și fiscale la nivel internațional. Noutăți privind politicile fiscale în Uniunea Europeană. Strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală.
  • Aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025. Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
  • Digitalizare. Transformare. Aspecte privind taxarea în economia digitală. Adaptarea autorităților fiscale. Digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili. Noutăți pentru 2025.
  • Noutăți privind legislația vamală. Aspecte privind digitalizarea autorităților și implicațiile pentru mediul de afaceri. RO e-Transport, RO e-Sigiliu, RO e-Customs.
  • Noutăți privind prețurile de transfer, noi tipuri de controale fiscale privind prețurile de transfer.  Impactul prețurilor de transfer în alte arii fiscale.
  • TVA – tendințe, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice. Practica și noutăți în cazul inspecțiilor fiscale în materie de TVA. Principalele noutăți și reglementări privind TVA.
  • Perspective și tendințe în inspecțiile fiscale în 2024. Trenduri, tematica abordată în controalele fiscale și provocările practice ale contribuabililor. Aspecte privind inspecțiile autorităților fiscale privind TVA, impozitul pe profit și venit, contribuții sociale.
  • Controale și litigii fiscale. Aspecte procedurale și abordări recente ale instanțelor române în litigiile fiscale.
  • Modificări privind impozitul pe profit.
  • Aspecte privind impozitarea persoanelor fizice.
  • Mobilitatea angajaților. Munca de oriunde – implicațiile juridice, fiscale și de securitate socială.
  • Fiscalitatea și sportul – impozitarea contractelor de activitate sportivă
  • Aspectele ce trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2024 – abordare fiscală și contabilă.
  • Obligațiile declarative pentru finalul anului 2024.
  • Aspecte privind facilitățile fiscale în România.
  • Importanța unei strategii de taxe. Rolul directorului de taxe în relatia cu stakeholderii companiei – acționarii, clienții, departamentele organizației, autoritățile fiscale etc.
  • Digitalizarea și automatizarea funcției de taxe.
  • Noutăți privind legislația vamală. Aspecte privind digitalizarea autorităților și implicațiile pentru mediul de afaceri. RO e-Transport, RO e-Sigiliu, RO e-Customs.
  • Legislație de mediu și inspecții de mediu.
  • Tendințe globale în raportarea financiară. Aplicarea IFRS în România.
  • Trenduri privind ESG (Environmental, social, and governance) și impactul asupra organizațiilor.

Pe 7 noiembrie, în cea de-a doua zi evenimentului, vor avea loc seminare de câte două ore, care vor acoperi cele mai de interes teme de fiscalitate pentru mediul de afaceri.

Printre subiectele abordate în cadrul seminarelor se regăsesc: aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, noutăți privind impozitul pe profit, TVA, prețurile de transfer, RO e-Transport, impozitarea persoanelor fizice și contribuțiile sociale, impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România, aspecte privind reorganizările – ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme, tax technology, practica curentă în inspecțiile fiscale.

Specialiști ai companiilor EY, Deloitte, PwC, BDO, Crowe, Cabot Transfer Pricing, NOA Group, Global Tax Advise – GTA si ASP Advisors au confirmat susținerea de seminare, de cate doua ore, pe teme dedicate.

Seminarele se se vor desfășura în paralel, câte trei, iar participanții vor avea posibilitatea de a participa la trei seminare, la alegere.

Agenda finală și intervalele în care vor avea loc seminarele vor fi anunțate în apropierea evenimentului.

 


Seminar susținut de : Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România

  • Introducere și status actual al legislației;
  • Aspecte specifice privind modalitatea de calcul pentru impozitul minim global;
  • Reguli și scutiri aplicabile în perioada tranzitorie;
  • Aplicarea raportării de la țară la țară în scopul impozitului minim.

Seminar susținut de:

  • Ana Petrescu-Mujdei, Senior Manager, Impozitare Directă, Deloitte România

 

Seminar susținut de : Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme

  • Considerații generale asupra oportunității unei reorganizări, subliniind motivele pentru care o reorganizare ar trebui luată în calcul;
  • Aspecte practice privind reorganizarea unui business prin prisma deciziei de a reorganiza arhitectura unui business;
  • Fuziuni, Divizări, Aporturi și alte forme de organizare – aspecte practice fiscale, financiare și juridice;
  • Studii de caz cu prezentarea modelelor care asigură succesul și indicarea detaliilor care ar putea îngreuna un proces de reorganizare sau care ar putea chiar conduce către eșec;
  • Aspecte privind implementarea structurii post reorganizare;
  • Politici de prețuri de transfer post reorganizare;
  • Structuri de holding și cash-pooling;

În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul vaanaliza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.

Speakeri:

  • Mircea Dumitrașcu, Founder & Partner, NOA Group
  • Diana Roșu, Tax Director, NOA Group

 

Seminar susținut de   

Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.

  • Impactul principalelor modificări introduse la începutul anului;
  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) vs impozit pe profit, provocări practice.

Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.

  • e-Romania. Procesul digitalizării ANAF față de alte state membreș
  • Implementarea sistemelor e-Factura și e-Transport de către autorități;
  • Aspecte practice și dificultățile întâlnite de contribuabili în transmiterea informațiilor prin sistemele ANAF;
  • Birocrația digitalizării. Analiza informațiilor transmise prin sistemele ANAF și impactul lor la nivelul contribuabililor;
  • Cum ar putea arăta viitorul inspecțiilor fiscale în România.

Speakeri:

  • Mihai Erculescu, Senior Tax Manager, Crowe România
  • Dragoș Bădescu, Tax Manager, Crowe România

 

Seminar susținut de     : TVA

 

Speakeri:

  • Cristina Galin, Senior Manager, Taxe indirecte, EY Romania
  • Sinziana Radu, Manager, Taxe indirecte, EY Romania

 

Seminar susținut de : Practica curentă în inspecțiile fiscale

Speaker:

  • Cristina Mogos, Head of Tax Consultancy, Global Tax Advise – GTA

 

Seminar susținut de   

Tematică în curs de confirmare

Speakeri:

  • Dan Bărăscu, Head of Tax, Partener, BDO România
  • Claudiu Ioniță, Tax Manager, BDO România
  • Raluca Andrei, Avocat, Partener, Tudor, Andrei si Asociații SPARL, BDO Legal

 

Seminar susținut de    : Prețuri de transfer – întrebări practice. Aspecte fiscale – RO e-Transport

Prețuri de transfer – întrebări practice

Aspecte fiscale – RO e-Transport

  • Prezentare generală – cadrul legal:
    • Transporturi monitorizate
    • Persoane vizate
    • Date și informații care trebuie furnizate
    • Codul UIT
  • Obligațiile utilizatorilor, operatorilor de transport și conducătorilor vehiculelor versus sancțiuni
  • Situatii practice
  • Întrebări și răspunsuri

Speakeri:

  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Laura Bîrleanu, Consultant Prețuri de Transfer, Cabot Transfer Pricing

 

Seminar susținut de   

Tematică și speakeri în curs de confirmare


 

Seminar susținut de   

Tematică în curs de confirmare

Speakeri:

  • Vlad Grosu, Managing Associate, ASP Advisors

 

Descoperă aici care au fost concluziile specialiștilor invitați la ediția precedentă!

 

TAX / ACCOUNTING / FINANCIAL  EVENTS 2013-2024

  • 74 EVENIMENTE dedicate departamentului financiar organizate în București și principalele orașe ale României
  • +980 SPEAKERI
  • +12 300 PARTICIPANȚI
  • 97% dintre participanți au declarat că obiectivele lor au fost îndeplinite
  • 98% dintre participanți au apreciat calitatea evenimentului excelentă sau bună
  • +25 parteneri media/ eveniment , +50 preluări media pre și post conferință/ eveniment

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Suport tehnic oferit de:

Eveniment susținut de:

Partener de monitorizare:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.