Tax & Finance Forum va aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.
Evenimentul organizat de BusinessMark, adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, va avea loc pe 6-7 noiembrie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Vom prezenta și analiza, alături de experți din cele importante companii de consultanță prezente pe piața românească: tendințe legislative și fiscale la nivel international, aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili, noutăți privind prețurile de transfer, modificări privind impozitul pe profit, TVA – tendințe, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice, aspecte privind impozitarea persoanelor fizice, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale în 2025, aspecte facilitățile fiscale în România, trenduri privind ESG (Environmental, social, and governance) și impactul asupra organizațiilor.
Tax & Finance Forum va include o conferință (6 noiembrie) și seminare de câte două ore (7 noiembrie) ce vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri.
Prezentări și Q&A
Prezentări și Q&A
Prezentări și Q&A
Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România
Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme
În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul vaanaliza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.
Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.
Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.
TVA
Practica curentă în inspecțiile fiscale
Tematică în curs de confirmare
Preturi de transfer – intrebari practice
Aspecte fiscale – RO e-Transport
Tematică și speakeri în curs de confirmare
Tematică și speakeri în curs de confirmare
Discount de grup:
Pe 7 noiembrie, în cea de-a doua zi evenimentului, vor avea loc seminare de câte două ore, care vor acoperi cele mai de interes teme de fiscalitate pentru mediul de afaceri.
Printre subiectele abordate în cadrul seminarelor se regăsesc: aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, noutăți privind impozitul pe profit, TVA, prețurile de transfer, RO e-Transport, impozitarea persoanelor fizice și contribuțiile sociale, impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România, aspecte privind reorganizările – ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme, tax technology, practica curentă în inspecțiile fiscale.
Specialiști ai companiilor EY, Deloitte, PwC, BDO, Crowe, Cabot Transfer Pricing, NOA Group, Global Tax Advise – GTA si ASP Advisors au confirmat susținerea de seminare, de cate doua ore, pe teme dedicate.
Seminarele se se vor desfășura în paralel, câte trei, iar participanții vor avea posibilitatea de a participa la trei seminare, la alegere.
Agenda finală și intervalele în care vor avea loc seminarele vor fi anunțate în apropierea evenimentului.
Seminar susținut de : Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România
Seminar susținut de:
Seminar susținut de : Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme
În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul vaanaliza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.
Speakeri:
Seminar susținut de
Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.
Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.
Speakeri:
Seminar susținut de : TVA
Speakeri:
Seminar susținut de : Practica curentă în inspecțiile fiscale
Speaker:
Seminar susținut de
Tematică în curs de confirmare
Speakeri:
Seminar susținut de : Prețuri de transfer – întrebări practice. Aspecte fiscale – RO e-Transport
Prețuri de transfer – întrebări practice
Aspecte fiscale – RO e-Transport
Speakeri:
Seminar susținut de
Tematică și speakeri în curs de confirmare
Seminar susținut de
Tematică în curs de confirmare
Speakeri:
TAX / ACCOUNTING / FINANCIAL EVENTS 2013-2024