Tax & Finance Forum va aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.
Evenimentul organizat de BusinessMark, adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, va avea loc pe 6-7 noiembrie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Vom prezenta și analiza, alături de experți din cele importante companii de consultanță prezente pe piața românească: tendințe legislative și fiscale la nivel international, aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili, noutăți privind prețurile de transfer, modificări privind impozitul pe profit, TVA – tendințe, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice, aspecte privind impozitarea persoanelor fizice, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale în 2025, aspecte facilitățile fiscale în România, trenduri privind ESG (Environmental, social, and governance) și impactul asupra organizațiilor.
Tax & Finance Forum va include o conferință (6 noiembrie) și seminare de câte două ore (7 noiembrie) ce vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri.
*Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali
Prezentări și Q&A
Prezentări și Q&A
Prezentări și Q&A
Seminarele vor avea o durată de câte două ore fiecare și se vor desfășura câte trei în paralel. Puteți participa la un singur seminar din fiecare interval (09:00 – 11:00, 11:30 – 13:30, 14:15 – 16:15).
Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.
Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.
Remunerarea eficientă a salariaților, administratorilor și colaboratorilor. Cum gestionăm mai multe tipuri de personal și riscurile aferente?
Provocări în Taxe Indirecte: tendințe, soluții și perspective
Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme
În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul va analiza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.
Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România
Practica curentă în inspecțiile fiscale
Prețuri de transfer – întrebări practice
Aspecte fiscale – RO e-Transport
SAF-T și e-TVA: Următorii pași pentru contribuabili
Discount de grup:
Pe 7 noiembrie, în cea de-a doua zi evenimentului, vor avea loc seminare de câte două ore, care vor acoperi cele mai de interes teme de fiscalitate pentru mediul de afaceri.
Printre subiectele abordate în cadrul seminarelor se regăsesc: aspecte privind noutățile fiscale 2024-2025, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, noutăți privind impozitul pe profit, TVA, prețurile de transfer, RO e-Transport, impozitarea persoanelor fizice și contribuțiile sociale, impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România, aspecte privind reorganizările – ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme, tax technology, practica curentă în inspecțiile fiscale.
Specialiști ai companiilor EY, Deloitte, PwC, BDO, Crowe, Cabot Transfer Pricing, NOA Group, Global Tax and Business Advisory si ASP Advisors au confirmat susținerea de seminare, pe teme dedicate.
Seminarele se vor desfășura câte 3 în paralel, iar fiecare seminar va avea o durată de 2 ore. Participanții opta pentru un singur seminar din fiecare interval alocat (09:00 – 11:00, 11:30 – 13:30, 14:15 – 16:15).
Impozit pe profit & impozit pe veniturile microîntreprinderilor – unde suntem în prezent.
Birocrația digitalizării, sprijin sau povară pentru contribuabili? Cum se vor face inspecțiile fiscale în viitor.
Seminar susținut de:
Remunerarea eficientă a salariaților, administratorilor și colaboratorilor. Cum gestionăm mai multe tipuri de personal și riscurile aferente?
Seminar susținut de:
Provocări în Taxe Indirecte: tendințe, soluții și perspective
Seminar susținut de:
Din culisele reorganizărilor – Ghid pentru fuziuni, divizări și alte forme
În contextul economic și de business tot mai dinamic, abilitatea de a înțelege și gestiona schimbările structurale și strategice ale unei organizații este crucială. Prin acest workshop, participanții vor fi ghidați într-o călătorie captivantă prin lumea reorganizărilor, fuziunilor, divizărilor și tranzacțiilor și vor avea acces la instrumentele și cunoștințele necesare pentru a aborda aceste procese cu încredere și eficiență la nivel holistic. Workshopul va analiza aspectele cheie pe care participanții ar trebui să le cunoască din perspectiva fiscală, juridică, dar și financiară, astfel încât să poată coordona un proces transformațional mai ușor, tocmai prin înțelegerea conexiunilor între disciplinele implicate.
Seminar susținut de:
Seminar susținut de:
Impactul noilor reguli cu privire la impozitul minim global în România
Seminar susținut de:
Practica curentă în inspecțiile fiscale
Seminar susținut de:
Prețuri de transfer – întrebări practice. Aspecte fiscale – RO e-Transport
Seminar susținut de:
SAF-T și e-TVA: Următorii pași pentru contribuabili
Seminar susținut de:
TAX / ACCOUNTING / FINANCIAL EVENTS 2013-2024