Tax & Finance Forum. Editia a III-a

BusinessMark, cu sprijinul Camerei Consultanților Fiscali, are plăcerea să vă anunţe organizarea Tax & Finance Forum, eveniment ce va avea loc pe 6, 7 mai 2015, la București, Hotel Athenee Palace Hilton.

Forumul constituie un prilej de analiză şi dezbatere a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante companii prezente pe piața românească.

În prima zi a Tax & Finance Forum se vor dezbate subiecte legate de: legislația europeană, modificări, armonizarea legislației românești, Noul Cod Fiscal, TVA, impozitul pe profit/venit, contribuții sociale, impozitarea veniturilor obținute de nerezidenții din România, optimizarea și planificarea fiscală, soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii.

A doua zi a Tax & Finance Forum va oferi răspunsuri la unele dintre cele mai importante aspecte fiscale în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanți ai celor mai mari companii de consultanță. Printre subiectele abordate se numără: inspecția fiscală, litigiile fiscale, planificarea prețurilor de transfer, aspecte practice privind rambursările de TVA, reglementările Noului Cod Vamal al UE, noutăți legislative în domeniul contabil, OMFO 1802/2014, optimizarea și planificarea fiscală.

TARGET

  • directori financiari
  • directori generali
  • controlleri financiari
  • directori economici
  • directori contabili
  • contabili
  • auditori
  • experți fiscali
  • analişti financiari
  • consultanți fiscali
  • Inspecția fiscală: obiect, etape, durată
  • Obligații ale contribuabililor. Litigiile fiscale. Aspecte practice.
  • Pregătirea inspecției fiscale. Instrumente în inspecia fiscală
  • Aspecte privind contestarea deciziei de impunere, solicitarea suspendării
  • Contenciosul fiscal – documentație, pași
Noutăţi legislative în domeniul contabilităţii. Reglementări contabile. OMFP 1802/2014 o“Ghidul practic complet privind sistemul <<TVA la încasare>>” o“Contabilitatea şi fiscalitatea imobilizărilor corporale. De la A la Z”
Planificarea prețurilor de transfer
  • Modificări legislative și efectele acestora
  • Ajustarea prețurilor de transfer
  • Practicalitatea prețurilor de transfer prin prisma controalelor fiscale și a jurisprudenței
  • Tranzacții artificiale, litigii
  • Interferența TVA cu prețurile de transfer
  • Reglementările vamale și prețurile de transfer
  • Acordul de Preț în Avans
  • noutăți în materia TVA – cota redusă de 9% la alimente
  • deducerea TVA – jurisprudența utilă, legislație
  • discuții pe cazuri concrete despre cele mai întâlnite motive de refuz al rambursării de TVA (acte de control emise de autorități din București și din țară);
  • TVA – costuri ascunse, aspecte legislative europene și românești, exemple practice;
  • solicitarea restituirii TVA-ului rambursat anterior ca urmare a reverificării; remedii juridice;
  • cele mai importante schimbări legislative cu impact anti-fraudă (încasări în numerar, bonuri de marcat fiscale, fiscalizarea bacșișului etc).
Noul Cod Vamal al Uniunii Europene
  • 5 motive pentru care un CFO / Director Financiar ar trebui să cunoască schimbările Codului Vamal al UE
  • Utilizarea simplificărilor vamale după data de 1 Mai 2016
  • Vămuirea în România a mărfurilor aflate în alte state membre
Optimizare fiscală vs. evaziune fiscală din punct de vedere al angajatorului vs. salariat, persoană fizică  
  • Planificarea fiscală: Cine? Când/de ce?
  • Unde este granița dintre optimizare fiscală și evaziune fiscală? Cum se face o planificare fiscală de succes?
  • Implicațiile fiscale ale prevederilor din proiectul noului Cod Fiscal
  • Planificare fiscală și optimizarea costurilor cu angajații
1997 – prezent Asociat unic si Administrator la TEAHA HOLDING INC. din care face parte societatea de audit, consultanță fiscală şi expertiză contabilă, TEAHA MANAGEMENT CONSULTING Asociat în societatea de brokeraj TEAHA ASIGURĂRI Președinte al Instituției Financiare Nebancare,CREDIT MARKET I.F.N. Asociat unic si Administrator DeBizz – unica revistă de business in limba germana din România...
Tudor Nedelea este director in cadrul biroului DLA Piper din București și conduce practica de drept fiscal. Tudor are peste 14 ani de experiență atât în domeniul dreptului fiscal român, cât și al dreptului fiscal internațional, fiind implicat în proiecte complexe, precum fuziuni și achiziții, scheme de restructurare a afacerii, diverse proiecte de consultanță fiscală...
Manager in cadrul Departamentului de Asistenta fiscala, EY Romania Cristina are o experienta de peste 12 ani in acordarea consultantei privind structurarea si restructurarea investitiilor pentru companii internationale si romanesti, consultanta in planificarea fiscala internationala si diferite aspecte fiscale ale investitiilor in Romania. Cristina coordoneaza echipe in cadrul departamentului de taxe in acordarea consultantei fiscale,...
Dobrinescu Dobrev SCA, Partener Având dubla calificare în domeniul juridic și economic, Luisiana s-a specializat începând cu anul 2003 în drept fiscal. In anul 2007 a devenit membră a Baroului București și timp de 5 ani a făcut parte din echipa de taxe a Biriș Goran. În iulie 2012 a înființat Dobrinescu Dobrev SCA, alături de...
Cristina Săulescu și-a început cariera în 2001. Licențiată în economie, cu un master în Management Financiar, având o experiență de 13 ani în fiscalitate, din care 7 ani în sistemul public – ANAF dar și cu numeroase participări în calitate de lector la conferințe de profil sau ca trainer în workshop-uri pe teme de fiscalitate,...
Ciprian s-a alăturat echipei Deloitte în 2004, implicându-se în numeroase proiecte de consultanță fiscală. Are o vastă experiență în fiscalitate internațională și prețurile de transfer asistând numeroase companii naționale și internaționale. În domeniul prețurilor de transfer, Ciprian a oferit asistență fiscală companiilor din sectoare diverse: energetic, petrol și gaze, producători de produse alimentare, retail, telecomunicații,...
Deloitte România, Senior Manager, Customs & Global Trade Mihai are o experiență de peste 14 ani în domeniul consultanței vamale, reorganizări de lanțuri de aprovizionare, calcul de valoare în vamă și clasificare tarifară. Și-a început cariera la Arthur Andersen, a continuat la KPMG, iar în prezent este coordonatorul echipei de consultanță pe probleme de vamă și...
Detaliile Evenimentului
Parteneri