Tax & Finance Forum, ediția a V-a

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea celei de a cincea ediții a Tax & Finance Forum, eveniment ce va avea loc pe 12, 13 mai2016, la București, Hotel Radisson Blu.

Forumul va reuni reprezentanţi ai Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante companii prezente pe piața românească.

În prima zi a evenimentului, în cadrul sesiunilor TAX Focus se vor dezbate subiecte legate de: legislația europeană, armonizarea legislației românești, noua abordare OECD a taxării internaționale, impozitul pe venit și profit, contribuții sociale obligatorii, aspecte privind TVA, preţurile de transfer, modificări legislative, documentare, control, planul BEPS, Noul Cod Vamal al UE etc.

CFO Roundtable va dezbate: provocările unui CFO în contextul economic global și românesc, legislația fiscală internațională și impactul asupra business-ului, fiscalitatea în România și mediul de afaceri, bugetare și previzionare eficientă, construirea și consolidarea unui departament financiar performant, gestionarea investițiilor strategice, CFO-ul și era digitală.

A doua zi a Tax & Finance Forum va oferi răspunsuri la unele dintre cele mai importante aspecte fiscale în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanți ai celor mai mari companii de consultanță.

TARGET

Directori financiari

Directori generali

Controlleri financiari

Directori economici

Directori contabili

Contabili

Auditori

Experți fiscali

Analiști financiari

Consultanți fiscali

Noutăți fiscale în 2016 cu impact asupra impozitului pe profit, TVA-ului și contribuțiilor sociale
  • Principalele aspecte privind impozitul pe profit aplicabile în 2016
  • TVA clarificări și aspecte relevante aplicabile în 2016
  • Contribuțiile sociale prezent și viitor – venituri dependente vs venituri independente
Aplicații practice în aria prețurilor de transfer
  • Afilierea juridica si afilierea prin control;
  • Metodele de stabilire/analiza a preturilor de transfer:
Elemente care trebuie avute in vedere pentru stabilirea celei mai adecvate metode; Aplicarea practica a metodelor; Indicatorii uzuali folositi in analiza.
  • Serviciile intra-grup:
Contracte privind contributia la cost versus servicii intra-grup; Costurile actionariatului; Alocari de costuri.
  • Preturile de transfer si justificarea pierderilor;
  • Intocmirea dosarului si prezentarea acestuia in fata autoritatilor fiscale:
Aspecte de avut in vedere; Aspecte de evitat.
Codul de TVA și exercitarea dreptului de deducere - cazuri teoretice și practice
  • momentul dobândirii codului de TVA și exercitarea dreptului de deducere
  • formalități de înregistrare: tips&tricks. Formularul 088
  • noul formular 394
  • depășirea plafonului de TVA: diferența dintre neacordarea codului de TVA și anularea sa ulterioară
  • pierderea codului de TVA, prin opțiune sau ca sancțiune - diferențe de tratament
  • inactivarea fiscală versus anularea codului de TVA
  • schimbări legislative și jurisprudențiale cu privire la dreptul de deducere al TVA aferent investițiilor
  • regularizarea dreptului de deducere prin auto-colectare și ajustare
  • diferența dintre ne-obținerea de venituri și obținerea de venituri scutite
  • modificări cu privire la ajustările de TVA
  • Conceptul "valorii de piață"/ ”valorii de tranzacție" din perspectiva vamală și cea a prețurilor de transfer
  • Definiția relației de afiliere din perspectiva legislației vamale și a prețurilor de transfer
  • Metode de evaluare din punct de vedere vamal versus prețuri de transfer
Soluții pentru armonizarea valorii în vamă cu valoarea de piață stabilită în baza principiului valorii de piață
Director, Global Trade Advisory, EY România Mihai are o experiență de peste 14 ani în domeniul consultanței vamale, reorganizări de lanțuri de aprovizionare, calcul de valoare în vamă și clasificare tarifară. Și-a început cariera la Arthur Andersen, a continuat la KPMG, iar în prezent este Director, Global Trade Advisory la EY Romania. Mihai este implicat...
Dobrinescu Dobrev SCA, Partener Având dubla calificare în domeniul juridic și economic, Luisiana s-a specializat începând cu anul 2003 în drept fiscal. In anul 2007 a devenit membră a Baroului București și timp de 5 ani a făcut parte din echipa de taxe a Biriș Goran. În iulie 2012 a înființat Dobrinescu Dobrev SCA, alături de...
Mihaela conduce departamentul financiar al Grupului Happy Tour din ianuarie 2014. Anterior a fost CFO (8 țări, regiunea CEE) la Kolektiva Group (afacere online). De asemenea, a deținut funcții de conducere în companii multinaționale din diverse industrii, cum ar fi: IT (Asseco SEE), Publishing (Wolters Kluwer) și Retail (Bricostore). Cu o experiență de peste 10...
Calin are peste 18 ani de experiențăa în departamentul Financiar și Operatiuni în multiple sectoare de activitate: Telecomunicatii, Servicii IT, Auto, Servicii de business management În ceea ce privește educația, Călin a absolvit Academia de Studii Economice – masterat în Statistica Economica și este membru ACCA. Experiența profesională: CFO – Genpact Europe, VP, Operation –...
Gheorghe Achim are o experiența de peste 15 ani în zona de finanțe dintre care 10 ani a ocupat funcția de Director Financiar. În momentul de fața este Director Financiar la compania Star Assembly – a Daimler Company.
Cristiana s-a alaturat echipei PKF Finconta in anul 2016, dupa o experienta de peste 5 ani in domeniul economic, dintre care peste 3 ani in domeniul preturilor de transfer. Cristiana a absolvit Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, respectiv programul de Masterat organizat de aceasta...
Mihail este Senior in cadrul departamentului de Asistenta fiscala al EY Romania. Acesta are o experienta de 10 ani in domeniul consultantei fiscale, cu focus pe taxare internationala, cu axare pe impozitarea directa, ajutoare de stat si stimulente fiscale. In ceea ce priveste competentele, Mihail este licentiat in Economie, cu specializarea in Management in cadrul...
Mihaela Mitroi
Tax & Law Leader CESA South Cluster, EY România   Mihaela este liderul departamentului de asistență fiscală și juridică pentru clusterul CESA South în cadrul Ernst & Young România, având biroul în București. Este absolventă a Academiei de Studii Economice București, membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), membru al Consiliului...
Peste 20 de ani de experiență ca Director Executiv, în domeniul managementului financiar și activitate de Consultant Senior în cadrul unei companii de consultanță Big4. Membru al consiliului director și președinte al comitetelor de audit pentru asigurări, pensii private, consultanță, aviație civilă și ONG-uri. Country CFO și CEO adjunct la Metropolitan Life, care face parte din...
Ciprian s-a alăturat echipei Deloitte în 2004, implicându-se în numeroase proiecte de consultanță fiscală. Are o vastă experiență în fiscalitate internațională și prețurile de transfer asistând numeroase companii naționale și internaționale. În domeniul prețurilor de transfer, Ciprian a oferit asistență fiscală companiilor din sectoare diverse: energetic, petrol și gaze, producători de produse alimentare, retail, telecomunicații,...
Detaliile Evenimentului
  • De la
    12/05/2016 08:45
  • Până la
    13/05/2016 17:30
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea Victoriei 63-81, București 030167
Parteneri