The future of marketing, Cluj-Napoca

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, are plăcerea să anunțe organizarea la Cluj-Napoca, pe 10 mai 2017,  la Hotel Golden Tulip Ana Dome, a evenimentului THE FUTURE OF MARKETING.

Aflat între creativitate si pragmatism, departamentul de marketing trebuie să privească spre noul consumator și să creeze strategii adaptate acestuia. Cum implementăm ”creative efectiveness”și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing așezând la bază conceptul de autenticitate? Acestea sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm în cadrul THE FUTURE OF MARKETING, eveniment dedicat trendurilor în marketing.

Discuțiile vor include studii de caz de la cea mai recentă ediție a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor; Senior trainer & consultant, Sfera Business Doctor în Marketing (PhD), MBA și MBA International (Helsinki School of Economics). Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinationale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru...
Mario Gazebro este un tânăr senior art director și ilustrator. S-a întâlnit cu arta urbană pentru întâia oară în primul an de liceu. Mai târziu, a reușit să treacă, cu succes, de la graffiti la caligrafie. În momentul de față se specializează în lettering și tipografie și și-a organizat deja prima expoziție, Literofilie, intitulată adecvat...
Diana Papuc locuiește în București și este Art Director. Calatoria ei a început acum aproape 12 ani, când s-a îndrăgostit de publicitate și de puterea acesteia de a spune o poveste. A păstrat totuși un loc special în inima ei pentru branding și ilustrație. Deține premii la festivaluri naționale și internaționale, printre cele mai recente...
Ruxandra Drilea este Copywriter la Publicis România și Young European Creative of the Year la ADC*E. Premiată la Effie, Golden Drum, Cannes, Fibra. A reprezentat România la ADC Europe în Creative Camp 2014 la München și în 2016 la Nuremberg. A terminat Publicitate la SNSPA, Școala ADC, unde a obținut bursa Grolsch și The Alternative...
Nu numai o persoană cu viziune, dar și una pasionată de trenduri, Mina abordează zona de digital din perspectiva diferențelor pe care domeniul le aduce industriei. Indiferent dacă este vorba despre modele de afaceri sau despre agilitate organizațională, ea nu vede digital ca un add-on, ci ca un mod diferit de gândire. Mina coordonează strategi,...
In cei zece ani de FMCG, Andrei Dumitrascu a experimentat și s-a bucurat de fiecare moment al drumului său. A facut parte din diferite structuri și departamente, de la Vânzări, Trade Marketing și până la Marketing, a dezvoltat oameni și echipe și a generat rezultate semnificative. În prezent, Andrei Dumitrascu conduce cu#spiritliber echipa de Marketing Băuturi...
Având peste 10 ani de experiență în managementul campaniilor de comunicare, atât din perspectiva clientului cât și a agenției, un background solid în dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare internă și externă, branding și rebranding, Alex Țicăloiu este în prezent PR Manager al Gameloft România. De-a lungul timpului, a coordonat peste 40 de campanii majore...
Cunoscut mai ales ca unul dintre cei mai buni comunicatori din zona instituțiilor publice, Valentin Iordache este și un reputat specialist și consultant, recunoscut internațional, domeniul aviației civile. Are o experiență de peste 20 de ani în aviație, și, din 1998, ocupă constant poziții de top în managementul Aeroportului Henri Coandă, iar ulterior al Companiei...
Cu mai bine de patru ani de experiență în diverse agenții de digital din România, Cristian a ajuns la IKEA România în anul 2012, în funcția de PR Responsible. Începând din anul 2013, timp de doi ani a coordonat și a avut grijă de prezența brand-ului IKEA în țările din Europa de sud-est. În luna...
Cu o experiență de aproape 20 de ani pornită de la începuturile telecomunicațiilor mobile, cu implicare și expunere pe toate palierele marketingului, Aurelian Sideri a dezvoltat strategii și a coordonat implementarea și lansarea acestora. Elementele de referință sunt produsele și serviciile care au definit trendurile în piață și care, cel mai adesea, au fost preluate...
În calitate de Ambasador Cannes Lions Ambassador în România, TEO MIGDALOVICI este una dintre cele mai influente figuri, motivând, instruind și reformând domeniul creativ de-a lungul ultimului deceniu. Ca recunoaștere a contribuțiilor sale, organizatorii festivalului i-au acordat argint la categoria Cel mai Pasionat Ambasador Cannes, în 2013. “Creativitatea este una dintre elementele identitare ale României...

* Povești AUTENTICE care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină ”veritabilul” în materie de branding?
* BURDEN OF PROOF. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”?
* MARKETER’S BLIND SPOT: metode de a depăși obstacolele pe care le întâmpinăm în crearea mesajelor autentice
* Cum definim o STRATEGIE DE MARKETING EFICIENTĂ? Canale alternative și abordări creative, dar și pragmatice la nivel de marketing
* RELEVANȚĂ într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată.
* THE POWER OF TRUST. Importanța încrederii în construirea unui brand solid
* MARKETING & CHANGE MASH-UP: Marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?

* UNIVERSUL AUDIENȚEI
Noul consumator: profil, gusturi, preferințe
Gen – ce mai înseamnă în secolul 21 masculin / feminin și cum reacționează brandurile la mutațiile identitare?
Branding experiențial, branding activ vs branding reactiv
* TEHNOLOGIE vs ECONOMIE
Inovație, marketing și inventică, algoritmi, VR, UX, AI
Cuantificare și amplificare a rezultatelor în timp real
* EFICIENȚA CREATIVĂ: 2016- 2020
* TRENDURI ÎN MODĂ, ARHITECTURĂ, ARTE VERSUS BRANDING
* PERFORMANCE, PRODUCTION & AUTHENTICITY

Detaliile Evenimentului
Parteneri