Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Timișoara HR Vibes

Resursa umană este printre cele mai important aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern. Indiferent, lucrurile continuă să avanseze exponențial iar dorințele angajaților sunt și ele susceptibile la schimbări, fapt ce creează dificultăți în a ține pasul cu industria și ne îndeamnă să fim întotdeauna pregătiți să luăm decizii luând în considerare viitorul, ce poate nu este atât de îndepărtat.

Cu toate acestea,  accesul la informație este cu siguranță un avantaj, iar la această ediție HR VIBES, nu vrem să ne concentrăm doar pe tendințe și previziuni, dar și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigură că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?

Te invităm să afli la TIMIȘOARA HR VIBES, pe 28 martie 2019, alături de speakeri internaționali și naționali.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • WILL YOU STAY?- Retenția este o adevărată provocare pentru organizații, mai ales atunci când cererea este mai mare decât oferta. Talentele sunt conștiente de faptul că nu sunt „legate” de locul lor de muncă, tocmai de aceea, implicarea acestora devine esențială. Rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție.
  • A GLIMPSE INTO THE FUTURE- Inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în organizații, aceasta fiind o soluție pentru eficientizarea proceselor standardizate. Cum poate AI-ul să ușureze procesele de recrutare, selecție, retenție, training și motivare, astfel încât departamentul de HR să devină unul pur strategic, evitând task-urile de rutină?
  • 2 IS NOT ALWAYS BETTER THAN 1– Angajarea rapidă poate fi cea mai bună soluție pentru compensarea capacității de muncă. Însă, concentrarea pe productivitatea angajaților curenți poate fi o soluție mai eficientă pe termen lung. Cum putem identifica cei mai productivi angajați folosind People Analytics și să folosim datele acestea pentru a recruta angajați la fel de performanți în viitor?
  • WHAT’S THE VIBE LIKE?- Mediul de muncă este un influentator indubitabil când vine vorba de retenție și productivitate. Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc astfel încât, productivitatea acestora să fie optimă?
  • THE PERFORMERS- Strategiile tradiționale de evaluare anuală a performanței s-au dovedit a fi mai puțin eficiente la nivel de motivare. În schimb, experții recomandă o viziune per ansamblu care ia în considerare performanța angajatului din prima, până în ultma zi de lucru. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței, mai mult de atât, într-un context agil de muncă?
  • AND THE AWARDS GOES TO… – Personalizarea pachetelor de beneficii și recompense, în funcție de dorințele și nevoile fiecărui angajat, poate conduce la satisfacție ridicată din partea acestora. Cum dezvoltăm strategii de dezvoltare a pachetelor de beneficii personalizate, astfel încât, să motivăm angajații să își atingă performanțele maxime?
  • SOFT SKILLS SOCIETY- Într-o lume în care informația și cunoașterea devin din ce în ce mai accesibile, putem discuta despre o schimbare a priorităților la nivel de recrutare? Putem angaja oameni bazați pe atitudinea, viziunea și autonomia acestora, urmând ulterior să fie upskilled de către companii? Care sunt efectele acestei metode?
  • KEEP UP- Tinerele generații sunt obișnuite cu un stil de viață rapid. Tocmai de aceea, aceștia vor să fie independenți de procedurile tradiționale ale organizațiilor și să ia inițiativă să execute lucrurile pe cont propriu.  Cum reușim să le dăm acestora libertatea de care au nevoie, totodată riscând apariția unor greșeli pe parcurs?

WORK-LIFE-BALANCE –  Deși zilele de lucru lungi pot aduce productivitate pe termen scurt, acumularea de stres în urmă acestora poate avea efecte drastice, atât asupra angajatului, cât și supra companiei. Cum putem evita orele lucrate peste program, fără să afectăm performanța companiei pe termen scurt?

WHAT BRAND IS THAT?- În cele mai multe cazuri angajatul modern vrea să lucreze pentru un brand cu care acesta să se identifice. În acest context, reputația companiei este extrem de valoroasă în atragerea potențialilor angajați. Cum creăm un brand puternic care să atragă exact candidații de care avem nevoie?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Cu sprijinul

Traducere oferită de

BusinessMark sprijină

Radio oficial

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.