Tomorrow@Work 2020, București

Tomorrow@Work 2020

Tehnologia schimbă rapid modul în care trăim și lucrăm. Automatizarea, inteligența artificială setează un nou context de muncă, iar modele organizaționale actuale trebuie adaptate la așteptările noilor generații.

Cerințele pieței muncii sunt într-o continuă schimbare, iar companiile resimt o presiune permanentă în a genera și forma talente adaptate noilor tendințe.

În acest context, organizațiile trebuie să „accelereze” procesele de schimbare și să redefinească designul organizațional. Cum se vor schimba structurile și modelele de lucru? Este modelul colaboratorilor independenți suficient integrat? Suntem pregătiți să întâmpinăm trendul „freelance economy”? Cât de flexibile și agile sunt modelele de business în acest sens?

Valorile și așteptările noilor generații sunt diferite. „Work with purpose” este un crez pentru tot mai mulți dintre angajați. Mai mult, misiunea și valorile organizației pentru care lucrează, sustenabilitatea, workplace-ul, flexibilitatea programului, employee experience, dar și oportunitățile de dezvoltare și independență sunt elemente esențiale pentru angajații viitorului.

Suntem pregătiți pentru ce urmează? Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum va arăta viitorul, la „Tomorrow@Work”, pe 17 și 18 martie 2020, la București, Hotel Radisson Blu.

Audiență:

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Team Leaders
  • Antreprenori
Head Of Global Talent Acquisition, TUI Group 20+ ani experiență: Head Of Global Talent Acquisition, TUI Group Global Head of Talent Acquisition & Experience, Lidl Vice President Talent Acquisition, Zalando Senior Director Talent Acquisition, Parexel Regional HR Director, Swarovski Talent Acquisition Lead, Microsoft Vice President, Graduate Recruitment and Training, Deutsche Bank Tim este expert HR...
Talent Development Consultant Nick a petrecut peste 20 de ani dezvoltând talentele profesioniștilor din diverse industrii și contexte culturale. Este keynote speaker și a participat, printre altele, la Economist Forum, Festival of Work, Employee Engagement Summit. În prezent concepe un toolkit pentru manageri, iar în cadrul sesiunii participanții vor afla cum să abordeze această secțiune...
Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate, dar și ca antreprenor.  Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing...
RENÉ HERREMANS
Director Employer Branding&Employee Engagement, Albert Heijn (Olanda)
ALESSIO D’ERCOLE
Global HR Director R&D, L’ORÉAL Alessio este un lider HR cu peste 15 ani de experiență, activând în mai multe industrii. Are competențe în Managementul Schimbării și Dezvoltare Organizațională și a absolvit un program de masterat în management în domeniu ingineriei. Are experiență în consultanță strategică (Accenture), dar și în Resurse Umane, datorită rolurilor pe...
Anca Pintilie
Global Head of Employer Branding, Revolut (Marea Britanie) Anca are o experiență cumulativă de peste 15 ani în comunicare. În ultimii ani, a lucrat pentru una dintre cele mai mari companii globale de tehnologie, a construit de la zero funcția de employer branding pentru EMEA & APAC la Oracle. În această calitate, a condus echipa de...
Florentina Greger
Head of Human Resources, Zitec Florentina are o experiență de peste 8 ani în domeniul resurselor umane dintre care 10 ani în industria software în cadrul Zitec. A dezvoltat departamentul de HR din cadrul Zitec, a asistat compania în procesul de creștere și a oferit suport în consolidarea echipei. Este un profesionist dedicat resurselor umane,...
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Autor, Facilitator și Managing Director, BRAINOVATE. Oliver Perkins oferă companiilor multinaționale experiențe de echipă pline de energie si buna dispoziție. El a absolvit Sociologia la Universitatea Durham, Academia de Legacy Leadership și a devenit facilitator,  trainer calificat SDI si un adevărat mentor de leadership. Stabilit in București, el și-a petrecut ultimii 20 de ani lucrând...
Regional HR Director South Europe,  Reckitt Benckiser (Italia) Ana Afteni este o persoană orientată către afaceri, pasionată de domeniul Resurselor Umane, în industriile FMCG și farmaceutice, cu o experiență de peste 13 ani în cadrul companiilor multinaționale situate la nivel de top. Aceasta este un partener HR dedicat și determinat de rezultate, având un parcurs...
Sophie Theen
VP of People, Pollen; Talent and Culture in Startups; Hypergrowth; Speaker; Mentor; Woman in Fintech Powerlist; Tech & Rising Star finalist ’19 (Marea Britanie) În calitate de VP of People la Pollen, Sophie urmărește a schimba paradigma culturală din interiorul organizațiilor și să promoveze diversitatea și egalitatea, prin intermediul unei strategii structurate și disruptive. Anterior,...
BARBARA ZYCH
CEO of Employer Branding Institute (ebinstitute.com) Misiunea Barbarei este să îmbine „people science” și datele, pentru a obține rezultate mai bune în mediul de afaceri și pentru a inova modul de lucru, prin intermediul informațiilor obținute prin strategii ce țin de employee branding. Experiența sa constă în: 15 ani în zona de Resurse Umane; s-a...
Alper Utku
President & Co-Founder, European Leadership University (Olanda) Partener fondator al MCT, cel mai important management de consultanță în domeniul dezvoltării organizației și în Turcia. Universitatea Europeană de Leadership este o universitate de nouă generație în Europa, care leagă educația și ocuparea forței de muncă, cu accent pe dezvoltarea leadershipului.
Florin Tătaru
Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim El are o experiență de 20 ani în managementul resurselor umane, timp în care a lucrat ca manager de resurse umane în companii din diverse industrii, din telecom, FMCG, producție și energie. A condus proiecte complexe de schimbare organizațională în companii cu peste 3000 de oameni, a...
1.196 lei 908 lei +TVA
Buy Ticket

EARLY BIRD 1 - 908 RON - Valabil până în data de 31 ianuarie 2020

EARLY BIRD 2 - 1052 RON - Valabil până în data de 28 februarie 2020

Standard - 1196 RON- Valabil după data de 28 februarie 2020

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

  • THE FUTURE IS NOW. Tehnologia schimbă rapid modul în care trăim și lucrăm. Ce definește „the future of work” și cum ne putem pregăti pentru a întâmpina viitorul la locul de muncă? Cum va arăta viitorul muncii? Suntem pregatiți pentru noul context?
  • LIVING IN THE AGE OF DISRUPTION. Tehnologiile viitorului sunt tot mai prezente în business și la locul de muncă. Trăim în era tehnologiei, lucrăm inovativ, iar acest context sporește productivitatea. AI, VR, IoT, sharing economy - toate sunt elemente ce redefinesc modul de funcționare al business-urilor, modul de viață al oamenilor și, în consecință, locul și modul în care ne desfășurăm activitatea profesională.
  • GIG ECONOMY. Predicțiile la nivel global spun că freelancing-ul va ocupa 50% din forța de muncă, pană în anul 2027. Cum se vor adapta companiile la trendul lucrului independent? Reprezintă colaborarea cu freelancerii o soluție pentru suplinirea deficitului de personal de pe piața muncii? Cum integrăm astfel de colaborări temporare în structurile organizaționale?
  • IMPACT OF TECHNOLOGICAL INNOVATION & SKILLS GAP. Noile tehnologii și automatizarea au deja drept efect excluderea forței de muncă umane din ecuație în cazul mai multor categorii de locuri de muncă, iar efectele vor fi tot mai puternice, în special în categoria joburilor care presupun abilități reduse. Privind evoluția locurilor de muncă, ne punem întrebarea: În ce măsură putem forma suficiente talente potrivite specificului noilor poziții? În ce măsură putem asigura suficiente job-uri și putem derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de dezvoltarea tehnologică?
  • THE JOBS OF THE FUTURE. Privind evoluția locurilor de muncă, apar o serie de întrebări, precum: Cum putem forma suficiente talente adaptate noilor cerințe? În ce măsură putem asigura suficiente job-uri și derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de dezvoltarea tehnologică și automatizare? Care sunt job-urile viitorului? Care sunt principalele caracteristici ale acestora și cum putem pregăti noile generații?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării eficiente între generații? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc, astfel încât productivitatea acestora să fie optimă?
  • RETENTION@WORK. În ultimii ani, retenția angajatilor este o provocare pentru majoritatea organizațiilor. Recrutarea și păstrarea talentelor în companie reprezintă o preocupare permanentă pentru angajatori. Care este rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție?
  • NEED FOR SPEED. Re-design organizațional pentru încorporarea schimbării în ADN-ul organizației. Sunt structurile interne ale companiilor pregătite pentru evoluțiile rapide ce se anunță?
  • FUTURE LEADERS. Nimeni nu poate spune cu certitudine cum vor arăta liderii viitorului. Care sunt abilitățile esentiale pe care un manager trebuie să le aibă? Cum redefinim leadership-ul în noul context de muncă? Cum ne sprijinim managerii din organizație pentru a se adapta noilor generații?
  • PERFORMANCE IN THE DIGITAL WORLD. Strategiile de evaluare anuală a performanței trebuie adaptate la noul context. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței într-un context agil de muncă?
  • EMPLOYER BRANDING & EMPLOYEE EXPERIENCE. Digital Transformation în HR și employer branding-ul. Care sunt elementele cheie în crearea unei strategii de employee experience? Tehnologia ca vector de creștere al employee experience.
  • HYBRID JOBS. Hybrid skills reprezintă o combinație de abilități tehnice și non-tehnice. Pentru a se adapta dinamismului și complexității noului context de muncă, angajatul viitorului va trebui să dețină atât aptitudini new-age, tehnologice, digitale, cât și soft skills, creativitate sau o capacitate analitică ridicată. Cum poate departamentul de HR sa pregăteasca noul context?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR FUTURE EMPLOYEES? Ce îl motivează pe angajatul viitorului, ce îl fidelizează? „Work with purpose” este un crez pentru tot mai mulți dintre angajați, iar implicarea companiei la nivel de responsabilitate socială și sustenabilitate sunt importante pentru noile generații. Cât contează workplace-ul și mediul în care lucreză, flexibilitatea programului și inovația angajatorilor în pachetul de compensații și beneficii? Importanța well-being-ului într-o lumea a tehnologiei. Cât de bine ne cunoaștem anagajații și cât de clar ne este profilul viitorului angajat? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a programelor de recrutare și retenție la viitor?
  • WORK IN MOTION. Companii globale, angajați mobili. Extinderea activităților companiilor, rapida și facila dezvoltare pe piețele străine, datorate avansului tehnologiei, au condus la o mai mare mobilitate a angajaților. Flexibilitata, viteza, tehnologia, adaptarea sunt câteva dintre elementele necesare pentru programele de mobilitate și relocare de succes. Cum o integrăm, în mod eficient, la nivel strategic în cadrul companiilor? Mobilitatea talentelor ca punct organizațional strategic la nivel internațional: cum ne pot ajuta programele de mobilitate în dezvoltarea unor noi talente și aliniere la nivel de aptitudini a angajaților din cadrul companiei, la nivel internațional?
  • AUGMENTED INTELLIGENCE AND THE FUTURE OF WORK. De la automatizare și AI până la mobilitatea digitală și colaborarea virtuală, tehnologia modifică însăși natura muncii. Am auzit tot mai des, în ultima vreme, că inteligența artificială îi va elibera pe oameni pentru a îndeplini roluri mai interesante și mai valoroase. Dar cum vor arăta exact aceste locuri de muncă și ce beneficii vor aduce? Contrar teoriilor, studiile arată ca inteligența artificială va crea mai multe locuri de muncă.

 

Detaliile Evenimentului