Tomorrow@Work 2020 (online event)

Tomorrow@Work

Tehnologia schimbă constant și rapid modul în care trăim și lucrăm, iar noul coronavirus este un catalizator în plus al schimbării.

În acest context, organizațiile trebuie să „accelereze” procesele de schimbare și să redefinească designul organizațional. Cum se adaptează structurile și modelele de lucru? Cât de flexibile și agile sunt modelele de business în acest sens?

Flexibilitatea ridicată a programului, work from home, employee experience, workplace-ul în noul context, beneficiile flexibile, modelele de leadership, misiunea și valorile organizației pentru care lucrează, sustenabilitatea, dar și oportunitățile de dezvoltare și independența sunt elemente esențiale pentru angajații viitorului.

Automatizarea, inteligența artificială setează un nou context de muncă, iar modele organizaționale actuale se adaptează. În plus, cerințele pieței muncii vor rămâne într-o continuă schimbare, iar companiile resimt o presiune permanentă în a genera și forma talente adaptate noilor tendințe.

Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum va arăta HR-ul și organizațiile în noul context, la „Tomorrow@work”, eveniment online ce va avea loc pe 24, 25 iunie 2020. #thefutureofworkisnow

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Team Leaders
  • Antreprenori
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
ROB VEERSMA
Global Director Training & Development, Gazprom International Rob J.H. Veersma MCS (1955) este Director Training & Development la Gazprom International, Amsterdam (Olanda). El este responsabil cu implementarea programului international de training pentru Gazprom, având grijă ca acesta să fie aliniat cu sistemul de management și adaptat nevoilor locale. El crează experiențe de învățare accelerate pentru angajații...
Dana Dobrescu, Mondelez
Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA. Dana Dobrescu este Corporate & Government Affairs Manager în cadrul Mondelez International, gestionând strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 țări (Romania, Bulgaria și piețele adriatice de est). Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul...
People Experience Senior Executive Director, Banca Transilvania Nevenca Doca este de 10 ani HR Executive Director at Banca Transilvania, iar între 2002 și 2007 a fost HR Director în cadrul aceleiași companii. Anterior, a fost Human Respurces Manager în cadrul ABN AMRO Bank. Ea are un master în Neuroștiință la Universitatea din București.
Head of Human Relations, Continental Sibiu Lăcrămioara Dărăban, fascinată de natura umană și-a început studiile în Psihologie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj. De pe băncile facultății s-a îndreptat către domeniul Resurse Umane sau, cum îi place să spuă, Relații Umane. Curiozitatea către nou și dorința de a face carieră au adus-o la Sibiu și,...
Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate, dar și ca antreprenor.  Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing...
Managing Associate, NNDKP Roxana Abrașu este un avocat cu o experiență de peste zece ani în domeniul dreptului muncii. Ea este unul dintre coordonatorii practicii de Dreptul Muncii din cadrul NNDKP și asistă clienți locali și internaționali în aspecte legate de relațiile de muncă individuale și colective, fie în contextul unor proiecte majore, fie în...
Eugenia Dabu
Learning & Talent Manager, ING Bank Romania Eugenia Dabu consideră că există o legătură puternică între date și emoții, iar profesioniștii în domeniul Resurselor Umane au misiunea de a conecta punctele potrivite. Are o experiență de mai mult de 10 ani în HR, cu o evoluție accelerată în carieră. Entuziasmul ei pentru HR a ajutat-o...
Calin Buzan
Chief Growth Officer, Telios Călin este pasionat de inovare și să ajute la dezvoltarea unor companii cu un impact pozitiv în societate. El s-a alăturat echipei Telios în mai 2019 după o experiență de 7 ani în Boston, State Unite. El este absolvent al unui program de MBA din cadrul Bentley University. Profesional, ultimii 5...
Mădălina Precup
Country Human Resources Manager, Bombardier Transportation Romania Mădălina face parte din organizație de peste 9 ani, iar în prezent ocupă funcția de Country Human Resources Manager la Bombardier Transportation Romania, Cluj-Napoca, unde se ocupă de toate acele zone din organizație ce pun accent pe dezvoltarea abilităților angajaților. Din 2011, de când a fost angajată să...
Dan Berteanu
CEO, Bittnet Training & VP of Education, Bittnet Group Dan și-a lansat cariera în vânzări și a lucrat în sectoare precum FMCG, produse chimice și educație de-a lungul parcursului său profesional. Dan și-a început călătoria antreprenorială în 2012, după ce a cumpărat franciza românească a AchieveGlobal și a rebranduit-o în Equatorial. În 2018, după o ieșire...
Gabriela Neamtu
Corporate Center & HR Manager, MOL ROMANIA Gabriela Neamțu s-a alăturat echipei MOL România în 2005, în funcția de buyer în cadrul nou-înființatei divizii, Corporate Services. În 2008, devine Senior Buyer, iar în 2010 preia conducerea Corporate Services, fiind responsabilă pentru achizițiile MOL România, pentru implementarea celei de-a doua faze a proiectului terminalului petrolier de...
Georgiana Andrei
Corporate Sales Director, REGINA MARIA. Georgiana s-a dedicat consultanței în anul 2000. Experiența în vânzări și management de echipe de vanzari au învățat-o că, în acest domeniu, cheia succesului este să știi să-l asculți pe celalalt – fie el client, angajat sau partener de afaceri.  După 13 ani de real estate, s-a lăsat atrasa de...
Co-Founder, BENEFITONLINE. Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
Acces conferință Tomorrow@Work (eveniment online)
196 lei +TVA
Buy Ticket

PREȚ STANDARD: 196 RON + TVA

Discount de grup:
10% pentru 2 participanți
15% pentru 3 participanți
20% pentru 4 participanți

  • THE FUTURE IS NOW. Cât de pregătiți suntem pentru noul context? Care sunt instrumentele pentru a accelera procesele de schimbare și redefinire a designului organizațional? Cum se adaptează structurile și modelele de lucru? Cât de flexibile și agile sunt modelele de business în acest sens?
  • LIVING IN THE AGE OF DISRUPTION. Tehnologiile viitorului sunt tot mai prezente în business și la locul de muncă. Cum sprijină tehnologia viteza de reacție și adaparea rapidă la schimbare, dar și eficiența proceselor organizaționale ?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR OUR EMPLOYEES? Ce îi motivează pe angajați, ce îi fidelizează? Cât contează flexibilitatea ridicată a programului, posibilitatea de work from home în continuare, workplace-ul în noul context, inovația angajatorilor în pachetul de compensații și beneficii, conexiunea cu modelele de leadership, misiunea și valorile organizației pentru care lucrează, sustenabilitatea, dar și oportunitățile de dezvoltare și independența? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a programelor de recrutare și retenție la viitor?
  • EMPLOYER BRANDING & EMPLOYEE EXPERIENCE. Digital Transformation în HR și employer branding-ul. Care sunt elementele cheie în crearea unei strategii de employee experience? Tehnologia ca vector de creștere al employee experience.
  • RETENTION@WORK. În ultimii ani, retenția angajaților este o provocare pentru majoritatea organizațiilor. Cum va schimba criza provocată de noul coronavirus comportamentul angajaților? Care este rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție?
  • GIG ECONOMY. Predicțiile la nivel global spun că freelancing-ul va ocupa 50% din forța de muncă, până în anul 2027. Cum se vor adapta companiile la trendul lucrului independent? Reprezintă colaborarea cu freelancerii o soluție pentru suplinirea deficitului de personal de pe piața muncii? Cum integrăm astfel de colaborări temporare în structurile organizaționale?
  • IMPACT OF TECHNOLOGICAL INNOVATION & SKILLS GAP. Cum putem forma suficiente talente potrivite specificului noilor poziții cerute de piața muncii? În ce măsură putem asigura suficiente job-uri și putem derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de noile tehnologii și automatizarea?
  • FUTURE LEADERS. Care sunt abilitățile esențiale pe care un manager trebuie să le aibă? Cum redefinim leadership-ul și cum ne sprijinim managerii din organizație în noul context de muncă? Leadership skills in managing online teams.
  • PERFORMANCE IN THE NEW WORK CONTEXT. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței într-un context agil de muncă? Cum se redefinește performance managementul în contextul muncii de acasă?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării eficiente între generații? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc, astfel încât productivitatea acestora să fie optimă? Cum va arăta mixul de talente la job (mix generații, freelanceri, remote workers)?
  • WORK IN MOTION. Cum va influența noul context mobilitatea angajaților?
BUSINESSMARK SUSȚINE:
 
RADIO-UL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
Debizz
 
Comunicate PR
 
  Top Business