Loading Events
  • This event has passed.

Tomorrow@Work 2020 (online event)

Tehnologia schimbă constant și rapid modul în care trăim și lucrăm, iar noul coronavirus este un catalizator în plus al schimbării.

În acest context, organizațiile trebuie să „accelereze” procesele de schimbare și să redefinească designul organizațional. Cum se adaptează structurile și modelele de lucru? Cât de flexibile și agile sunt modelele de business în acest sens?

Flexibilitatea ridicată a programului, work from home, employee experience, workplace-ul în noul context, beneficiile flexibile, modelele de leadership, misiunea și valorile organizației pentru care lucrează, sustenabilitatea, dar și oportunitățile de dezvoltare și independența sunt elemente esențiale pentru angajații viitorului.

Automatizarea, inteligența artificială setează un nou context de muncă, iar modele organizaționale actuale se adaptează. În plus, cerințele pieței muncii vor rămâne într-o continuă schimbare, iar companiile resimt o presiune permanentă în a genera și forma talente adaptate noilor tendințe.

Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum va arăta HR-ul și organizațiile în noul context, la „Tomorrow@work”, eveniment online ce va avea loc pe 24, 25 iunie 2020. #thefutureofworkisnow

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 24.06.2020 - 10:00
  • Ora și data final: 25.06.2020 - 14:00
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: HR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Team Leaders
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • THE FUTURE IS NOW. Cât de pregătiți suntem pentru noul context? Care sunt instrumentele pentru a accelera procesele de schimbare și redefinire a designului organizațional? Cum se adaptează structurile și modelele de lucru? Cât de flexibile și agile sunt modelele de business în acest sens?
  • LIVING IN THE AGE OF DISRUPTION. Tehnologiile viitorului sunt tot mai prezente în business și la locul de muncă. Cum sprijină tehnologia viteza de reacție și adaparea rapidă la schimbare, dar și eficiența proceselor organizaționale ?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR OUR EMPLOYEES? Ce îi motivează pe angajați, ce îi fidelizează? Cât contează flexibilitatea ridicată a programului, posibilitatea de work from home în continuare, workplace-ul în noul context, inovația angajatorilor în pachetul de compensații și beneficii, conexiunea cu modelele de leadership, misiunea și valorile organizației pentru care lucrează, sustenabilitatea, dar și oportunitățile de dezvoltare și independența? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a programelor de recrutare și retenție la viitor?
  • EMPLOYER BRANDING & EMPLOYEE EXPERIENCE. Digital Transformation în HR și employer branding-ul. Care sunt elementele cheie în crearea unei strategii de employee experience? Tehnologia ca vector de creștere al employee experience.
  • RETENTION@WORK. În ultimii ani, retenția angajaților este o provocare pentru majoritatea organizațiilor. Cum va schimba criza provocată de noul coronavirus comportamentul angajaților? Care este rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție?
  • GIG ECONOMY. Predicțiile la nivel global spun că freelancing-ul va ocupa 50% din forța de muncă, până în anul 2027. Cum se vor adapta companiile la trendul lucrului independent? Reprezintă colaborarea cu freelancerii o soluție pentru suplinirea deficitului de personal de pe piața muncii? Cum integrăm astfel de colaborări temporare în structurile organizaționale?
  • IMPACT OF TECHNOLOGICAL INNOVATION & SKILLS GAP. Cum putem forma suficiente talente potrivite specificului noilor poziții cerute de piața muncii? În ce măsură putem asigura suficiente job-uri și putem derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de noile tehnologii și automatizarea?
  • FUTURE LEADERS. Care sunt abilitățile esențiale pe care un manager trebuie să le aibă? Cum redefinim leadership-ul și cum ne sprijinim managerii din organizație în noul context de muncă? Leadership skills in managing online teams.
  • PERFORMANCE IN THE NEW WORK CONTEXT. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței într-un context agil de muncă? Cum se redefinește performance managementul în contextul muncii de acasă?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării eficiente între generații? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc, astfel încât productivitatea acestora să fie optimă? Cum va arăta mixul de talente la job (mix generații, freelanceri, remote workers)?
  • WORK IN MOTION. Cum va influența noul context mobilitatea angajaților?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.