Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Tomorrow@work 2022

Tomorrow@work  nu mai este tomorrow@the office, iar companiile și angajații sunt în consens din acest punct de vedere. Lucrul remote definește viitorul, însă modul în care acesta se va desfășura odată ce restricțiile aduse de pandemie vor dispărea este încă incomplet definit. Formulele ideale sunt greu de anticipat, însă un lucru este sigur, munca în regim hibrid va defini viitorul. În acest context, rolul spațiilor de birouri se schimbă, acestea devenind spații de creație prin colaborare, de schimb de idei, de întâlnire. Inovația preia din lumina reflectoarelor, devenind principalul beneficiu al întâlnirilor în persoană. Noi căi de colaborare interdepartamentală sau chiar între parteneri strategici par a marca viitorul ce supune companiile unei presiuni de up și re-skilling. Tehnoloigia este principalul motor al transformării, iar automatizarea, digitalizarea sunt cuvinte ce au coborât deja din dicționare în viața reală. Într-un astfel de mediu de schimbare, dar și într-o realitate pandemică dificilă, la nivel uman suportul acordat pentru sănătatea și bunăstarea psihologică ocupă un loc fruntaș în termeni de beneficii acordate angajaților.  În termeni de procese și acțiuni HR, se pune problema data-literacy-ului și a modului în care datele pot fi utilizate pentru îmbunătățirea practicilor organizaționale. Relația angajat-angajator este în schimbare, iar la bază stau valorile, scopul, viziunea. Cât de bine sunt acestea definite, comunicate și susținute prin acțiuni concrete însa, este o temă de reflecție pentru companiile ce se confuntă cu ”noul consumator”, dar și cu ceea ce putem numi ”noul angajat”.

Tomorrow@work  este un proiect ce își propune să contureze imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică pe 15-16 martie, într-o nouă ediție a proiectului, ce va avea loc ”in-person” la Hotel Radisson Blu din București și virtual, pe platforma MyConnector.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pegătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic? Cum se raportează managementul, angajații și specialiștii de resurse umane la noile tehnologii și modul în care acestea vor schimba organizațiile?
  • NEW IN TECH. Care sunt principalele trenduri la nivel de tehnologie dedicată zonei de HR? Care sunt noile tehnologii cu impact organizațional și care este rolul specialiștilor HR în a pregăti și susține schimbările aduse de acestea?
  • CHANGE CHAMPION. Cum cultivăm receptivitatea la schimbare? Cum pregătim oamenii pentru un mod de lucru în schimbare, dar și pentru joburi cu funcții diferite, ce vor necesita adaptări, reskilling, dezvoltarea unor noi aptitudini?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Ce compromisuri vor face companiile, ce soluții hibride vor găsi și cum se va schimba abordarea? Este work from anywhere noua normă?
  • DESIGN FOR COLLABORATION. Rețelele de comunicare între colegi s-au diminuat odată cu implementarea sistemului de lucru remote. Cum creezi structuri de colaborare între angajați, între colegii din echipe diferite, între angajați și colaboratori, între cei ce lucrează remote și cei ce lucrează de la birou pentru a încuraja inovația, lucrul în echipă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, diversity and inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim in era recrutării în funcție de aptitudinile nu neaparat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților printr-o abordare dinamică de reskilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • DIGITAL EQUITY. Cum putem, prin programe de formare digitală să oferim tuturor angajaților șanse egale de dezvoltare în cadrul companiei? Cum poate un astfel de demers să ne ofere acces către noi talente și să crească retenția angajaților?
  • INTERNAL TALENT MOBILITY. Cum creezi structurile necesare pentru mobilitatea internă a angajaților? Cum se pot face tranziții interne într-un mod eficient printr-o abordare agilă?
  • TALENT MARKETPLACE. Poate fi mobilitatea internă, cross-departamentală a talentelor pentru proiecte și sarcini specifice tradusă și la nivel extern? Importanța dezvoltării de aptitudinii este esențială, iar ”împrumutul” de talente din alte companii sau colaborarea provizorie pentru anumite proiecte, sub formă de consultanță, pare a fi o soluție a viitorului. Schimbul de talente și crearea unui ”talent marketplace” poate răspunde nevoilor de schimbare și adaptare ale organizațiilor fără a angaja forță de muncă nouă.
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este ”core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Ce efecte are acest lucru? Dincolo de pandemie și efectele schimbării modului de lucru, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații, să le integrăm în cultura organizațională și să luăm măsurile necesare?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.