Încarc Evenimente

Tomorrow@work 2023

Contextul de incertitudine din ultimii ani a pus companiile în fața unei situații atipice de cântărire a investițiilor și strategiilor de business. Adaptarea rapidă la lucrul remote a mutat atenția spre digitalizare pentru ca mai apoi contextul economic să schimbe paradigma. Cum gestionează companiile aceste situații și care sunt efectele asupra modului de lucru, sistemelor de lucru și resurselor umane?

Cum arată ”future of work”? Este acest viitor același pentru care ne pregăteam? Este el mai aproape decât ne pregăteam? Sub presiunea pieței, forței de muncă, clienților, care sunt soluțiile de transformare pe care business-urile le găsesc? Cum se definesc brandurile pentru a se adapta? Cum poți să ”future proof” o organizație, un brand? Cum arată tomorrow@work?

Aflăm perspectivele experților pe 21 martie 2023, la Tomorrow@work. Evenimentul va reuni  peste 200 de participanți și se va desfășura în format hibrid. Vă așteptăm in-person la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și virtual.

Detaliile evenimentului

cumpără bilet

Audiență

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Culture Managers
  • Talent Acquisition Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30 Conferință
REGISTRATION AND WELCOME COFFEE
09:00 Conferință
SESIUNEA I
  • Prezentări
10:30 Conferință
  • Panel
11:30 Conferință
COFFEE BREAK
12:00 Conferință
SESIUNEA A II-A
  • Prezentări
13:15 Conferință
  • Panel
14:30 Conferință
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Acces in-person (Tomorrow@work 2023)
500.00 lei +TVA
Acces virtual (Tomorrow@work 2023)
150.00 lei +TVA
On demand (Tomorrow@work 2023)
Nu poți ajunge la eveniment? Nu rata discuțiile! Solicită înregistrarea și urmărește-o oricând ai timpul necesar.
100.00 lei +TVA

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • FLEXIBILITY FOREVER OR THE GREAT RETURN? Suntem pregătiți să privim flexibilitatea ca pe un element permanent, iar nu temporar, dictat de context? Este flexibilitatea viitorul? Sau ne așteptăm la o reîntoarcere la lucrul de la birou? Cum trecem de la expectativă la conturarea unei strategii pe termen lung?
  • HYBRID FLEXIBILITY FOR EVERYBODY. În timp ce, pentru un anumit tip de angajați, munca în regim hibrid și flexibilitatea sunt deja elemente obișnuite, ”frontline workers” își așteaptă rândul pentru a beneficia de aceeași abordare. Ce soluții există pentru a oferi flexibilitate la muncă și acestora? Care sunt așteptările lor și cum putem atinge echitatea la acest nivel?
  • BALANCE OF POWER. După o perioadă în care angajații au pus presiune pe angajatori prin Quiet Quitting și The Great Resignation, perioada inflaționistă pe care o traversăm și implicațiile acesteia vor schimba balanța de putere înapoi spre angajator? Cum vor reacționa aceștia în acest context?
  • FROM QUIET QUITTING TO QUIET HIRING. Cum poți satisface nevoile business-ului de noi talente și competențe, fără a angaja oameni noi? Mobilitate internă în cadrul companiei, re- și up-skilling, gig workers – cum putem profita de astfel de opțiuni pentru a satisface nevoile business-urilor?
  • RECRUITING IN THE FUTURE, FOR THE FUTURE. Experiența, calificarea, existența competențelor tehnice par a fi criterii de selecție ale trecutului. Cum extindem plaja de recrutare prin lărgirea orizonturilor? Care sunt criteriile cu adevărat importante când căutăm angajații potriviți pentru obiectivele companiilor noastre în viitor?
  • COMMUNICATION AND COMMUNITIES. Cum construiești comunități și relații autentice în interiorul companiei? Comunicarea internă și cultura organizațională ca factor în creșterea engagemetului. Cum adaptezi metodele la profilul angajatului viitorului?
  • ENGAGEMENT & SKILLS OF THE FUTURE. Care sunt competențele viitorului? Cum susținem oamenii în a le dobândi și cum putem construi un plan intern de mobilitate pentru a crește engagementul prin upskilling?
  • EMPLOYEE AND CANDIDATE EXPERIENCE. Cum coordonăm cele două elemente? Care sunt punctele cheie în călătoria unui angajat/candidat și care sunt așteptările sale? Ce etape trebuie parcurse în definirea unei strategii la acest nivel pentru a cuprinde complexitatea conceptului? Ce trenduri există în viitor la acest nivel?
  • HIERARCHIES AND ORGANIZATIONAL STRUCTURES. Cum se schimbă companiile la nivel structural? Sunt ierarhiile și comunicarea de jos în sus idei ale trecutului? Cum putem gândi modele structurale mai agile și eficiente?
  • DAO & METAVERSE. Cum se integrează cele două concepte la nivel de future of work? Sunt scenariile conturate de ele utopice? Cum ne putem pregăti pentru un astfel de viitor?
  • THE TECH YOU NEED. Care sunt trendurile la nivel de tehnologie în HR? Cum putem, prin automatizare, AI și machine learning face progrese în zone esențiale, precum: employee experience, recrutare, mental health & wellbeing, talent management, upskilling.
  • DATA AND HR ANALYTICS. Utilizarea datelor pentru a aduce valoare în punctele strategice esențiale la nivel de resurse umane, workplace și talent management. Ce dificultăți întâmpinăm în acest moment în colectarea și interpretarea datelor? Cum va evolua HR analytics în următorii ani?
  • EMPLOYEE DATA & GDPR. Datele sunt atât de importante pentru creionarea strategiilor la nivel de resurse umane. Însă unde trebuie trasă linia în privința datelor colectate și procesate? Privacy & employee data protection.
  • RETHINKING PERFORMANCE MANAGEMENT. Cum se schimbă performance management-ul, în contextul flexibilității, muncii în regim hibrid, dar și în cel al creșterii așteptării anagajaților de a fi văzuți drept oameni, ci nu simple resurse? În ce direcție merg trendurile din acest punct de vedere, la nivel de abordare, dar și la nivel de implementare?
  • THE FUTURE LEADER. Leadershipul este o competență ce se dobândește prin exercițiu. Liderii s-au aflat sub mare presiune în ultimii ani. Rolul lor a fost pus sub analiză, având în vedere schimbările esențiale la nivel de muncă, așteptările ridicate ale anagajaților și presiunea companiilor. Cum au afectat toate acestea performanța liderilor? Cum îi pot susține companiile în a se ajusta contextului actual și a îi pregăti pentru viitor? Care sunt trăsăturile esențiale ale liderului viitorului?
  • NEED TO BE SEEN. Impactul evenimentelor recente asupra stării psihologice și emoționale este, indiscutabil, major. Reevaluarea adusă de pandemie i-a făcut pe oameni să își dorească și să aibă așteptarea ca angajatorii să îi vadă drept oameni, iar nu doar drept angajați. Cum se traduce acest lucru la nivel practic? Cum vor aborda aceste așteptări companiile viitorului?
  • WELLBEING. Importanța termenului a crescut semnificativ în ultimii ani, dar cum privim strategic abordarea companiei la nivel de wellbeing și cum putem facem schimbările/investițiile necesare pentru a ne alinia așteptărilor angajaților?
  • DEI. Cât de importantă este diversitatea pentru susținerea unei culturi a inovației și creativității specifice unei companii a viitorului? Cum integrezi diversitatea și incluziunea în definirea acelui ”purpose” atât de important în employer branding? Cum arată strategia unui brand responsabil la acest nivel?
  • BENEFITS THAT MATTER. Care sunt acele beneficii care chiar contează pentru angajați? Cum poți face diferența prin personalizare și adaptare la profile de angajați diferite?

ZIUA I 

 

ZIUA II

Sponsori & parteneri

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.