Loading Events
  • This event has passed.

Tomorrow@work 2025

Ultimii ani ne-au indicat dimensiunea schimbării pe care tehnologia o poate aduce asupra vieții și muncii. De asemenea, diferite coordonate globale, precum schimbările climatice, inegalitatea economică, dinamica demografică, și-au demonstrat puterea de influență asupra diferitelor aspecte ale vieții, printre care și munca. Când vorbim despre future of work și future workplace, ne putem imagina un context al inovației, dezvoltării, colaborării. Cum putem utiliza instrumentele de azi pentru un astfel de viitor?

Discutăm despre viitor, transformare și momentum pe 14 martie 2025, în cadrul unei noi ediții a evenimentului „Tomorrow@work”. Evenimentul va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

 

Descoperă aici concluziile ediției din 2024!

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Culture Managers
  • Talent Acquisition Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:15
ÎNREGISTRARE & WELCOME COFFEE
08:45
SESIUNEA I

Prezentare

1-to-1 discussion: „AI ca Partener Strategic: Cum transformă Inteligența Artificială rolul HR-ului”

1-to-1 discussion

Prezentări

Panel

Moderator: Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

11:45
BUSINESS LUNCH
12:30
SESIUNEA A II-A

Prezentare

1-to-1 discussion

Temă: „O discuție liberă despre strategie în HR și cum se reflectă în politicile de recrutare”

Discussion

Temă: „Conflictele la locul de muncă: de ce apar și cum le putem preveni?”

  • ANDREEA SUCIU

    Managing Partner Suciu - Employment and Data Protection Lawyers
  • PAULA-IOANA OPREA

    People & Performance Business Partner and HR Service Lead EMEA Nufarm
  • ANDREEA DRĂGAN

    Co-founder @ BusinessMark Producer @ Worksounds & CFOlogy

Prezentare

  • TÍMEA MOZGIRS

    Head of Sales and International Expansion Blue Colibri International

Prezentare

Prezentări

14:45
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
15:00
SESIUNEA A III-A

Panel

Moderator: Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

Moment interactiv: „Situații de conflict și strategii de negociere pe scenă”

17:00
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

TOMORROW’S PEOPLE & WORK

  • UNITED FORCES OF THE FUTURE. Care sunt principalele tendințe și forțe globale care pot influența viitorul muncii? Demografia, aspectele economice, viziunile radicale, tehnologia și inovația, modificările climatice, mișcările geopolitice? La ce ne putem uita pentru a schița posibile scenarii ale viitorului?
  • STABILITY. Ce mai putem numi stabilitate, la nivel de carieră, în prezent? Într-un context în care munca și modul în care muncim se transformă, cum pot companiile genera sentimentul de stabilitate și siguranță?
  • UNDERSTANDING THE FUTURE. Cum putem găsi sens și predictibilitate privind spre viitor? Înțelegerea modului în care munca se transformă poate aduce predictibilitate și siguranță. Cum putem, în mod activ, face pași spre a înțelege ce rezervă viitorul și a ne pregăti pentru acesta?
  • THE MOST IMPORTANT SKILL. Care este cea mai importantă aptitudine pe care copiii de azi ar trebui să o dezvolte pentru job-urile de mâine? Este adaptabilitatea? Creativitatea? Care este acel element cu rolul cel mai important, pe care instituțiile școlare ar trebui să urmărească să îl dezvolte în rândul tinerilor?
  • FUTURE SKILLS. Cum pot angajații și candidații să se adapteze la acest context al viitorului pieței muncii? Fiind proactivi în dezvoltarea profesională? Diversificându-și abilitățile pentru a rămâne competitivi? Ce opțiuni există pentru aceștia?
  • DESTINATION POINT & ETA. Este viitorul un drum cu destinație clară? Are procesul de transformare și un punct de final? Cum privim viitorul poate dicta modul în care ne raportăm la schimbare. Ce abordare ne poate ajuta să rămânem agili pe parcursul întregii cariere?
  • MIND YOUR FUTURE AND MIND YOUR MIND. Este evidentă necesitatea ca oamenii să își cultive un mindset de schimbare, adaptare și învățare continuă. Este la fel de vizibilă necesitatea ca oamenii să se adapteze la noul context de muncă și să investească în propria dezvoltare profesională, în actualizarea și dezvoltarea aptitudinilor. Însă toate acestea, alături de presiunea impusă și cea auto-impusă, generează vulnerabilitate psiho-emoțională. Cum ne putem proteja psiho-emoțional pentru astfel de momente? Cum pot companiile promova în mod real workplace mental health?

TOMORROW’S BUSINESS & HR

  • WHO OWNS AUTOMATION? Cine deține sarcina automatizării? Este discuția despre automatizare una dictată de un anumit departament sau una generală? Care sunt principalii actori în procesul de automatizare și ce rol are departamentul de HR?
  • WHAT CAN COMPANIES DO? În contextul transformărilor ce au loc la nivel de muncă, care sunt așteptările realiste pe care le putem avea de la companii? Este status quo o așteptare realistă? Dar protejarea tuturor locurilor de muncă? Ce pot face companiile, în mod real, pentru angajați pentru a îi sprijini în aceste momente de schimbare? Care este rolul liderilor HR la acest nivel?
  • UNDERSTANDING TECHNOLOGY. În diversitatea de instrumente tehnologice pe care le avem la dispoziție în prezent, cum putem alege opțiunile cele mai potrivite nouă? Cum diferențiem între AI și alte instrumente digitale? Nu tot ce numim AI este AI în mod real. De asemenea, AI are diferite nivele. De ce este important să înțelegem toate aceste aspecte și cum putem, astfel, structura o strategie pe termen lung?
  • SEEKING JUSTICE. Ce așteptări pot avea angajatorii de la angajați în viitor? Va fi sentimentul de dreptate tot mai important pe axa priorităților angajaților? Condițiile muncă, transparența salarială, egalitatea de șanse, impactul companiei asupra mediului și comunităților, atitudinea companiei față de clienți, poziționarea acesteia față de anumite subiecte politico-sociale – toate acestea pot fi elemente esențiale pe lista angajatului viitorului. Cum se pregătesc companiile pentru o astfel de schimbare la nivelul relației angajat-angajator?
  • INTERNAL COMMUNICATION. Care este rolul comunicării interne în păstrarea angajaților motivați și productivi? Cum ne poate ajuta IC (Internal Communication) în Employee Experience, Learning & Development, dezvoltarea unei culturi incluzive, eficientizarea muncii, încurajarea inovației și a rezolvării de probleme, crearea sentimentului de Belonging, creșterea Engagementului?
  • POTENTIAL FOR INNOVATION. Noile moduri de lucru și noile instrumente pe care le avem la dispoziție pot amplifica potențialul de inovație al echipelor. Cum putem insufla o cultură a inovației în cadrul companiei?
  • HUMAN-MACHINE RELATIONSHIP. Mașinile, tehnologia intervin în mod considerabil la nivel de muncă, însă este necesară pregătirea acelor profesioniști capabili să le opereze. Formarea acestor profesioniști și provocarea up- și re-skilling-ului. Cum gestionăm astfel de procese în mod eficient?

TOMORROW’S LEADERSHIP

  • LEADERSHIP IN MOTION. Putem spune că modelele de leadership sunt în schimbare? Prin prisma modificărilor de la nivelul muncii, așteptărilor diferite pe care angajații le au, dar și contextului generațional complex, cum arată liderul modern?
  • MODERN LEADERSHIP. Ce înseamnă leadership modern? Cum definim un astfel de concept și care este elementul de noutate care intervine atunci când discutăm despre adevărați lideri?
  • THEN AND NOW. Ce s-a schimbat în ultimii ani la nivel de people management? Cum s-au schimbat oamenii și abordarea lor în privința muncii? Ce modificări au apărut la nivel de workplace? Care sunt principalele provocări pe care noul context le aduce pentru manageri și lideri? Cum ne putem imagina viitorul din acest punct de vedere și cum pot liderii să se pregătească pentru anii următori?
  • MEETING EXPECTATIONS. Care sunt așteptările oamenilor din jur de la un lider? Sunt aceste așteptări diferite în funcție de generații, domenii de activitate, regiuni? Este liderul modern încărcat cu așteptări tot mai variate, mai diferite? Depășesc ele chiar zona profesională, extinzându-se în cea socială, spre exemplu? Unde se trage linia între așteptări corecte și așteptări nerealiste?
  • TRANSFORMATION. Care este rolul liderului în procesul de schimbare? Sunt toți liderii și lideri ai schimbării? Se suprapun cele două concepte? Putem vorbi de o redefinire a liderului din acest punct de vedere?
  • WHAT DOES IT MEAN TO CARE? Știm că este importantă inovația la nivel de business, iar creativitatea la nivel uman. Dar putem inova, putem fi creativi într-un mediu nesigur ce oferă cadrul perfect pentru teamă, anxietate? Cum sprijinim oamenii din punct de vedere psiho-emoțional și cum le putem acorda timpul necesar adaptării, care, de multe ori, intră în conflict cu viteza atât de necesară în business?

Situații de conflict și strategii de negociere pe scenă. O experiență interactivă cu actori de improvizație și experți, pentru o ilustrare a modului în care pot fi gestionate situațiile de conflict la locul de muncă. Actorii  de la Improteca vor pune în scenă o situație frecvent întâlnită la locul de muncă, iar invitații noștri, experți, vor oferi feedback privind:

  • Cum să te comporți în situații stresante
  • Cum să alegi strategia potrivită
  • Cum să dai dovadă de empatie
  • Cum să cooperezi pentru succesul tuturor părților

Un concept:

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Partener tehnologie:

Traducere oferită de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.