Loading Events
  • This event has passed.

TOMORROW@WORK (eveniment online)

Când ne gândim la viitorul la muncă, inevitabil tehnologia ocupă un loc central. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea, toate implică schimbări importante într-o organizație, schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și adaptate și actualizate periodic.

Modul și  mediul în care lucrăm, cum comunicăm, ce ne motivează, ce ne câștigă loialitatea, ce ne inspiră, cum ne conectăm unii cu alții la nivel uman, dar și profesional – toate acestea sunt tot aspecte esențiale ale viitorului. În acest context, rolul specialiștilor de HR este mai important ca niciodată. Cum privim ziua de mâine și cum ne pregătim pentru ea?

Discutăm pe 25 februarie 2021, la Tomorrow@work.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 25.02.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 25.02.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: HR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • TIME LEAP. Unul dintre efectele pandemiei este acela de comprimare a timpului. Astfel, sunt schimbări la nivel organizațional și, specific, la nivelul modului în care lucrăm ce vor deveni realitate mult mai repede decât ne așteptam și ne pregăteam. Ce rol joacă specialiștii de HR în acest proces de schimbare? Cum și în ce ritm se vor adapta companiile?
  • DE LA PROVIZORIU LA DEFINITIV. Ce schimbări aduse de pandemie ne așteptăm să devină definitive?
  • NEW BEGINNINGS. Cum a schimbat pandemia rolul managerului de HR în organizație? Putem discuta despre o nouă poziționare ce va defini viitorul la nivel de resurse umane?
  • CARE SUNT SLUJBELE VIITORULUI? Cum se vor schimba organigramele organizaționale în viitor? Cum se pregătesc specialiștii de HR pentru această nouă configurație?
  • Digital transformation. Ca orice transformare, cea digitală este complexă și complicată. Dincolo de tehnologie, vorbim despre oameni și cultură. Cum unim toate punctele importante pentru un proces de transformare eficient?
  • TECHNOLOGY WILL SET US FREE. Tehnologia deja își face tot mai mult loc în cadrul deprtamentelor de HR. În ce măsură și în ce ritm ne așteptăm să crească gradul de integrare în următorii ani? Odată eliberat de sarcinile ce consumau multe resurse la nivel de timp și efort, cum va continua să evolueze rolul specialistului de HR?
  • Transformare digitală în HR: feedback continuu, chatbot, semnătură electronică
  • AI & PRIVACY. Care sunt riscurile la nivel de securitate a datelor pe care extinderea AI la nivel organizațional le are? Sunt datele angajaților corespunzător protejate?
  • HR ANALYTICS. Cum ne așteptăm să se modifice departamentele de HR în viitor la nivel de capacitate de analiză a datelor? Cum arată departamentul de HR ”data-driven”, ce sintetizează datele pentru a rezolva probleme de HR, precum employee performance sau engagement, dar și probleme ale business-ului, per total?
  • RESKILLING & UPSKILLING. Nu ne putem imagina viitorul la locul de muncă fără să ne dăm seama că tehnologia va schimba mult modul în care lucrăm. Dar sunt angajații pregătiți pentru slujbele viitorului? Ce strategi de reskilling și upskilling au companiile?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Experiența angajatului este privită tot mai mult, mai ales prin lentila digitalizării, precum customer experience. Ce presupune o astfel de abordare?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce este un brand dacă nu o bună și transparentă comunicare a eforturilor, valorilor și principiilor unei companii? Când vine vorba de brandul de angajator, situația nu este deloc mai puțin complexă. Cum creăm un brand de angajator cu sinceritate, gândire strategică și puțin șarm? Cum ne spunem povestea, fără a spune povești?
  • SOCIAL ISSUES THAT MATTER. Știm că responsabilitatea socială și sustenabilitatea sunt aspecte tot mai importante pentru un brand de angajator. Generațiile tinere, în mod deosebit, oferă mare importanță poziționării pe care companiile o adoptă în privința acestor aspecte. De la diversitate la impactul asupra mediului, care sunt cele mai importante elemente pentru aceștia? Dar în contextul socio-economic al pandemiei ce a pornit în 2020, cum ne așteptăm să se poziționeze companiile?
  • BENEFITS AND PROJECTS I LOVE. În mediul digital, personalizarea este o condiție pentru eficiență. Putem spune același lucru pentru programele de beneficii și compensații, precum și pentru programele de retenție? Unde se trage linia între insuficient și mai mult decât putem oferi?
  • ”THIS IS IMPORTANT TO ME”. Nu mai este un secret faptul că tinerele generații sunt mult mai disponibile schimbării, mobilității. Știm că retenția angajaților este esențială, dar când ne gândim la profilul anagajatului de mâine, știm ce îl motivează, ce este important pentru el? Suntem pregătiți să împlinim aceste așteptări?
  • WHO ARE YOU REALLY? Știm cât de importantă este cultura organizațională, iar adesea aceasta este definită ca ”personalitatea” unei companii. Dar la fel ca orice personalitate, ea este fluidă. Ce influențează cultura organizațională și cum putem avea grijă de sănătatea sa pe termen lung?
  • WHAT IS TALENT? O organizație are nevoie de talente, cu siguranță. Dar uitându-ne în viitor, ce numim ”talente”? Se va schimba setul de aptitudini și competențe ce definesc talentul în viitor? Cum ne putem pregăti de acum pentru angajații ce ni-i dorim peste ani?
  • REMOTE WORK & WORK-LIFE BALANCE. Este viitorul cel al lucrului de acasă? Cum se schimbă work life balance în aceste condiții? Dar nivelul de performanță?
  • WORK FROM HOME/OFFICE/COWORKING SPACES. Care vor fi soluțiile la nivel de spațiu de lucru în viitor? Sisteme fixe sau flexibile? O singură opțiune sau sisteme hibride?
  • RELATIONSHIPS & COMMUNICATION. Unul dintre rolurile esențiale ale specialiștilor este de a construi relații cu angajații. Dar cum reușești să faci asta în spațiul virtual, având în vedere tendințele de remote work?
  • PRAGMATIC CREATIVITY. Așa cum se întâmplă în multe alte specializări, și cea de HR a migrat în ultimii ani, împinsă de context, schimbare, evoluția pieței muncii, etc. Mereu aflați în situația de a găsi soluții pentru probleme foarte diverse, dar și direct implicați în business, specialiștii HR trebuie să dea dovadă simultan de creativitate și pragmatism. Cum pot fi cele două împăcate? Cum educăm creativitatea pragmatică? Cum putem încuraja o astfel de abordare și la nivelul echipelor?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.