Tomorrow@Work

Overview

Odată cu economia, societatea și modul de viață, mediul de lucru se schimbă și el. Modelele organizaționale de ieri par a nu mai avea ecou în rândul noilor generații. Automatizarea, inteligența artificială setează un nou context de muncă, iar odată cu acestea cererea la nivel de aptitudini și pregătire migrează spre o zonă ce acum pare insuficient de încăpătoare pentru oferta totală a forței de muncă.

Privind evoluția locurilor de muncă, ne punem întrebarea în ce măsură putem forma suficiente talente potivite specificului noilor poziții, dar și în ce măsură putem asigura suficiente job-uri și derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de dezvoltarea tehnologică?

La nivel organizațional, cum se vor schimba structurile și modelele de lucru? Este modelul colaboratorilor independenți suficient integrat în cadrul organizațiilor, suntem pregătiți să întâmpinăm trendul ”freelance economy”? Cât de elastice și agile sunt modelele de business în acest sens?

Dar contextul nu este singurul ce se schimbă. Angajații se schimbă și ei, iar în sistemul de selcție al locului de muncă își fac loc noi valori, precum misiunea companiei sau sustenabilitatea și responsabilitatea socială.  Flexibilitatea programului, oportunitățile de dezvoltare și  indepenedența sunt, de asemenea, elemente esențiale pentru angajații viitorului

Având în vedere toate acestea, ne întrebăm- suntem pregătiți pentru viitor? Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum va arăta ”Tomorrow@work”, pe 13 și 14 martie 2019, la București, Hotel Radisson Blu.

Audiență

HR Managers & HR Directors

HR Business Partners

HR Specialists

Consultanți

Directori generali

Antreprenori

Global Vice President Human Resources, DEUTSCHE TELEKOM. “Dezvoltăm lumea digitală pentru a aduce oamenii aproape, cunoștințele, experiența și schimbul de idei favorizează această apropiere iar prin împărtășire, ne putem transforma gândurile în ceva mai mare, ceva mai bun. “ Deviza aceasta conduce Deutsche Telekom în împlinirea misiunii lor- “life is for sharing”. Ceea ce o...
Global Talent Acquisition Leader, PURATOS Compania globală Puratos face o călătorie extraordinară. În ultimii 10 ani, compania s-a dublat în ceea ce privește numărul de angajați și trebuie să recruteze aproximativ 20 de talente până în 2030. Curios despre ce fac în prezent pentru a ajunge aici? Și ce intenționează să inoveze în viitor? Robin...
Head of Change Management & Adoption in HR Transformation, TELEFONICA. Fiul lui Tasio și Ascen, fratele lui Hector și Estela, tatăl lui Nico și Valeria și soțul lui Elena, iubit și antrenor într-unul. Artist comic după vocație, Sociolog prin accident, Manager HR prin profesie. Sergio se considera, de asemenea, un pic masochist, deoarece a lucrat...
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Managing Partner, KENNEDYFITCH. Ruud Rikhof are peste 30 de ani de experiență în companii precum IBM, Novartis, Bristol-Myers Squibb. El a fost CHRO al Grupului Nuance și Director Executiv al UBS, unde a condus departamentul de HR pentru 20.000 de angajați, cu o echipă de peste 50 de HR Business Partners. A trăit în Olanda,...
Senior Manager, Consulting Services in HR, PwC Romania. Oana Munteanu coordonează echipa de People&Organization a PwC România, având o experiență de peste 10 ani   în consultanță de resurse umane și dezvoltare organizațională în diferite țări din Europa Centrală și de Est. Echipa PwC oferă de peste 20 de ani studii de benchmarking relevante managementului resurselor...
HR Vice President, MEGA IMAGE. Ileana este în Mega Image din 2001 cumulând 17 ani de retail. Ea este dublu licențiată, în Drept și Comunicare și Relații Publice, master în Relații Publice în Marketing în cadrul ASE.Are 9 ani de experiență în drept (din 2001 până în 2010) , din care 6 ani (între 2004...
HR Manager, MOL ROMANIA Gabriela Neamțu s-a alăturat echipei MOL România în 2005, în funcția de buyer în cadrul nou-înființatei divizii, Corporate Services. În 2008, devine Senior Buyer, iar în 2010 preia conducerea Corporate Services, fiind responsabilă pentru achizițiile MOL România, pentru implementarea celei de-a doua faze a proiectului terminalului petrolier de la Giurgiu, dar...
Owner – COMPLICE.RO. Oana Pascu a înfiinţat acum 3 ani business-ul de cadouri experienţiale www.complice.ro prin care descoperi de fiecare dată un nou mod de a dărui, o experienţă în care cadourile făcute celor din jur nu rămân simple obiecte, ci devin momente memorabile fie că este vorba despre experienţe cu adrenalină, de răsfăţ, gourmet, de relaxare...
Global head of people operations programmes and change, ENDAVA. Un profesionist cu o reprezentare cuprinzătoare a tuturor aspectelor din cadrul Operațiunilor Oamenilor (PO)și cu o experiență de peste 10 ani în diverse roluri principale ale PO. Pasiunea acesteia o face să creeze îmbunătățiri în mediile de afaceri în care se află prin motivarea oamenilor și...
Human Resources Director, GROUPAMA ROMÂNIA ASIGURĂRI. Judith Kis conduce divizia de Resurse Umane al Groupama Asigurări, avand o experienţă profesională de peste 20 ani, perioada în care a coordonat departamentele de resurse umane ale unor companii importante, naționale și multinaționale din domenii precum FMCG, retail, servicii de securitate și IT. In 2009, Judith a absolvit...
Consilier pe Probleme de Strategii și Dezvoltare Afaceri, ENERGOBIT SA. Carmen Neagu este recunoscută în industria de profil ca expert în sectorul energetic, construindu-și o carieră de succes atât în companii românești cât și în corporații multinaționale. Ea a devenit Director General al companiei EnergoBit SA începând cu februarie 2016 iar din august 2018 face...
Director General, RENANIA. Cu o experiență de peste 15 ani în poziții executive în cadrul unor companii financiare cu expunere internațională, Florentină Taudor a devenit General Manager la Renania în 2012. Au recomandat-o performanțele din zona de sales, dublate de vocația pentru organizare eficientă și talentul de a inspiră oameni. Prin consecvența principiilor sale “formează,...
HR Manager, ALEXANDRION GROUP. Ana-Maria Ilie s-a alăturat echipei Alexandrion Group în 2017 ca HR Manager, poziție din care coordonează activitățile de resurse umane ale companiilor membre. Profesionist cu o experiență de peste 10 ani în domeniu, Ana-Maria conduce departamentul de HR pentru mai bine de 700 de angajați. De-a lungul cariere sale,  și-a dezvoltat...
Corporate Welness Consulting, AON ROMANIA. Armina Dobrică lucrează de 5 ani în corporate wellness – design de strategie, consultanță și training. Experiența a învățat-o că fiecare companie are o cultură unică, un “vibe” aparte care se imprimă în munca și viața oamenilor. Spune că a devenit aproape imposibil să vorbim despre engagement, compensații și beneficii,...
Sales enthusiast, BOOKSTER Din 2016 Annemarie îl ajută pe Bookster să crească și să ajungă la cât mai mulți cititori. Împreună acestia au ajuns la peste 60.000 de cititori fericiți și împreună au citit peste 2.000.000.000 de cărți. Rolul ei este să le povestească oamenilor despre cum viață este mai săracă fără cărți. Cărțile ei...
Human Resources Director, CRISTIM. Gabriela și-a început activitatea în Resurse Umane, în urmă cu peste 20 de ani, în companii multinationale de prestigiu, precum Connex (MobiFon), OMV-Petrom, Uniqa Asigurari, ERSTE-BCR, Electrica unde a deținut funcții de Management și a coordonat, atât activitatea de HR, cât și proiecte strategice din companie. Actualmente este Director Resurse Umane...
HR Director, POLICOLOR. De peste 13 ani în HR, în industrii diverse , de la banking la producția de lacuri și vopsele, cu o mare curiozitate pentru tot ce înseamna business, dar și cu o mai mare dorință de a descoperi ce motivează pe fiecare dintre membrii unei echipe să iși atingă potențialul maxim ,...
Program Manager, Global Leadership Development, UIPATH. Mădălina este pasionată de a face  învățarea să devină captivantă și semnificativă prin reunirea oamenilor, tehnologiilor și soluțiilor de învățare. În rolul acesteia la UiPath, Mădălina este responsabilă de proiectarea și aducerea la viață a unor programe, experiențe și instrumente inovatoare care promovează un mediu de învățare și creștere...
Senior HR Business Partner, DEUTSCHE BANK. Ruxandra Caraivan are o experiență de peste 15 ani în lumea corporativa și a deținut diverse poziții atât pe partea de Business, cât și pe Resurse Umane. Ca profesionist HR, Ruxandra se bucură de rolul ei curent la Deutsche Bank Global Technology, unde conduce funcția de consultanță HR. Ruxandra...
General Manager, MARKS & SPENCER ROMANIA. Evie Filissiadi are o experiență de 27 de ani în mari companii internaționale precum Germanos SA, Mobil, British Petroleum și Marks and Spencer. Din 1998 lucrează în retail pentru Grecia si regiunea Balcanilor Datorită cunoștințelor sale financiare și fiscale, aceasta a reușit să conducă și să coordoneze proiecte importante,...
Sonia Bighiu, Talent Acquisition Leader EMEA, UIPATH. “Sunt Sonia, în acest moment conduc echipa de achiziții de talente pentru UiPath în EMEA. Colegii mei mă caracterizează ca fiind o persoană optimistă, doritoare să învețe mai mult și să realizeze lucruri prin aducerea oamenilor împreună.   De când m-am alăturat echipei UiPath, am colaborat cu colegii...
HR Director România and Moldova, EY Andreea Mihnea are o experiență de peste 18 ani în resurse umane și strategii de a atrage și păstra talentele, acumulată în companii de top din România (EY, IBM sau Paypoint). În prezent, deține poziția de Director de Resurse Umane în EY România și Moldova, fiind, totodată, Talent Leader...
Managing Partner, SUCIU | THE EMPLOYMENT LAW FIRM. Andreea Suciu este fondatorul și managing partner al Suciu | The Employment Law Firm, o firmă multilingvă (română, engleză și germană) cu sediul la București, membră a organizației internaționale a firmelor specializate în dreptul muncii ELLINT. Înainte de înființarea firmei de avocatură Suciu | The Employment Law...
Director, HR & PR, SOFTVISION Vasilica este o persoană entusiastă, inovativă și profesionistă, cu o expertiză vastă în Resursele Umane, conducând departamentul de HR&PR al SOFTVISION din 2014. Aceasta reușește să acorde sprijin de consultanță, construiește strategii de Talent Management și Talent Acquisition și este, de asemenea, responsabilă de relațiile cu angajații, compensări și beneficii,...
Sales Director, ROMANIAN SOFTWARE. Aurelian Chitez este Sales Director în cadrul companiei Romanian Software, având o experiență de peste 5 ani în marketing și promovarea de soluții software dedicate practicii de resurse umane. Aurelian a absolvit un program de Master în Comunicare și Relații Internaționale. Este alături de Romanian Software de peste 7 ani, timp...
1.196 lei +TVA
Buy Ticket

Early bird 1051 lei - Valabil pana in data de 08.03.2019

Standard 1196 lei- Valabil dupa data de 08.03.2019

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • LIVING IN THE AGE OF DISRUPTION. AI, VR, IoT, sharing economy- toate sunt elemente ce redefinesc modul de funcționare al business-urilor, modul de viață al oamenilor și, în consecință, locul și modul în care ne desfășurăm activitatea profesională. Ce definește ”the future of work” și cum ne putem pregăti pentru a întâmpina viitorul la locul de muncă?
  • NEED FOR SPEED. Sunt structurile interne ale companiilor pregătite pentru schimbările rapide ce se anunță? Viteza definește era modernă, dar și mediul de afaceri?
  • TECHNOLOGY IMPACT. Tehnologizarea și automatizarea au deja drept efect excluderea forței de muncă umane din ecuație în cazul mai multor categorii de locuri de muncă, iar ecourile vor fi tot mai puternice. Cum putem contura o strategie eficientă de reconversie profesională și sprijini angajații pentru deprinderea acelor aptitudini esențiale în noul context?
  • THE JOBS OF THE FUTURE. Care sunt job-urile viitorului, ce nu se află sub riscul automatizării? Care sunt principalele caracteristici ale acestora și cum putem pregăti noile generații în acest sens?
  • SKILLS GAP. Tehnologia schimbă nu numai natura job-urilor, dar și modul de desfășurare a acestora. Activitatea va fi reconfigurată, iar angajatul viitorului va trebui să aibă un nou set de skill-uri. Cum putem face o hartă a zonelor unde șansele sunt cele mai mari ca aceste ”gap-uri” să apară și cum le putem evita?
  • HYBRID JOBS. Privind la angajatul viitorului, acesta va trebui să dețină atât aptitudini new-age, tehnologice, digitale, cât și soft skills, creativitate sau aptitudini analitice pentru a se putea adapta dinamismului și complexității noului context de muncă. Este acest nou profil al angajatului o himeră? Cum poate departamentul de HR preîntâmpina această posibilă problemă?
  • GIG ECONOMY. Cum se adaptează companiile la trendul lucrului independent, la era ”freelancer-ilor? Cum pot companiile colabora cu freelanceri pentru a completa nevoia de talente și cum integrăm astfel de colaborări temporare în structurile organizaționale? Având în vedere înclinația tinerelor generații spre astfel de forme de lucru, cum ne putem adapta modelele de lucru organizaționale astfel încât să creștem gradul de retenție a angajaților?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR FUTURE EMPLOYEES? Ce este important pentru angajtul viitorului, ce îl motivează, ce îl fidelizează? Sentimentul unui scop, al unei misiuni, implicarea companiei la nivel de responsabilitate socială și sustenabilitate? Posibilitatea de dezvoltare profesională? Flexibilitatea? Tehnologizarea companiilor angajatoare? Workplace? Comp&ben? Cât de bine ne cunoaștem anagajații, dar și cât de clar ne este profilul viitorului  angajat? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a programelor de recrutare și retenție la viitor?
  • THE WORLD NEEDS NEW BUSINESS MODELS. Deși mediul de afaceri este foarte dinamic, iar companiile au la dispoziție toată tehnologia și instrumentele necesare pentru o dezvoltare rapidă, la nivel de societate încă discutăm despre un nivel al șomajului foarte ridicat, inegalitatea de gen încă este un subiect important, securitatea în muncă nu este garantată, ”sclavia modernă” este tot mai evidentă, un mare procent al populației nu are acces la internet, iar resursele planetei nu mai par inepuizabile. Ce efecte au toate acestea asupra mediului de lucru de azi și cum arată modelele de business ale viitorului?
  • WORK IN MOTION. Globalizarea, extinderea activităților companiilor, rapida și facila dezvoltare pe piețe srăine datorate avansului tehnologiei au condus la necesitatea mobilității anagajaților. Flexibilitate, viteză, tehnologie, adaptare- câteva dintre elementele necesare pentru programe de mobilitate și relocare de succes. Fac acestea parte din viziunea companiilor în acest moment?
  • FUTURE LEADERS- cum este leadership-ul redefinit în noul context de muncă? Ce skill-uri trebuie să aibă leader-ul viitorului? Cum putem sprijini managerii pentru a se adapta noilor cerințe, noii abordări, noilor generații și cât de important este acest lucru pentru o companie, la nivel strategic? Cum formăm noi generații de lideri și care sunt dificultățile întâmpinate de aceștia, prin comparație?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării astfel încât generații diferite să formeze echipe eficiente? Discutăm de un conflict inter-generațional sau despre un schimb de experiență productiv? Provocări, soluții.