Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Tomorrow@Work

Odată cu economia, societatea și modul de viață, mediul de lucru se schimbă și el. Modelele organizaționale de ieri par a nu mai avea ecou în rândul noilor generații. Automatizarea, inteligența artificială setează un nou context de muncă, iar odată cu acestea cererea la nivel de aptitudini și pregătire migrează spre o zonă ce acum pare insuficient de încăpătoare pentru oferta totală a forței de muncă.

Privind evoluția locurilor de muncă, ne punem întrebarea în ce măsură putem forma suficiente talente potivite specificului noilor poziții, dar și în ce măsură putem asigura suficiente job-uri și derula programe de reorientare profesională pentru cei ce vor fi afectați de dezvoltarea tehnologică?

La nivel organizațional, cum se vor schimba structurile și modelele de lucru? Este modelul colaboratorilor independenți suficient integrat în cadrul organizațiilor, suntem pregătiți să întâmpinăm trendul ”freelance economy”? Cât de elastice și agile sunt modelele de business în acest sens?

Dar contextul nu este singurul ce se schimbă. Angajații se schimbă și ei, iar în sistemul de selcție al locului de muncă își fac loc noi valori, precum misiunea companiei sau sustenabilitatea și responsabilitatea socială.  Flexibilitatea programului, oportunitățile de dezvoltare și  indepenedența sunt, de asemenea, elemente esențiale pentru angajații viitorului

Având în vedere toate acestea, ne întrebăm- suntem pregătiți pentru viitor? Vă așteptăm alături de noi, să discutăm despre cum va arăta ”Tomorrow@work”, pe 13 și 14 martie 2019, la București, Hotel Radisson Blu.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • LIVING IN THE AGE OF DISRUPTION. AI, VR, IoT, sharing economy– toate sunt elemente ce redefinesc modul de funcționare al business-urilor, modul de viață al oamenilor și, în consecință, locul și modul în care ne desfășurăm activitatea profesională. Ce definește ”the future of work” și cum ne putem pregăti pentru a întâmpina viitorul la locul de muncă?
  • NEED FOR SPEED. Sunt structurile interne ale companiilor pregătite pentru schimbările rapide ce se anunță? Viteza definește era modernă, dar și mediul de afaceri?
  • TECHNOLOGY IMPACT. Tehnologizarea și automatizarea au deja drept efect excluderea forței de muncă umane din ecuație în cazul mai multor categorii de locuri de muncă, iar ecourile vor fi tot mai puternice. Cum putem contura o strategie eficientă de reconversie profesională și sprijini angajații pentru deprinderea acelor aptitudini esențiale în noul context?
  • THE JOBS OF THE FUTURE. Care sunt job-urile viitorului, ce nu se află sub riscul automatizării? Care sunt principalele caracteristici ale acestora și cum putem pregăti noile generații în acest sens?
  • SKILLS GAP. Tehnologia schimbă nu numai natura job-urilor, dar și modul de desfășurare a acestora. Activitatea va fi reconfigurată, iar angajatul viitorului va trebui să aibă un nou set de skill-uri. Cum putem face o hartă a zonelor unde șansele sunt cele mai mari ca aceste ”gap-uri” să apară și cum le putem evita?
  • HYBRID JOBS. Privind la angajatul viitorului, acesta va trebui să dețină atât aptitudini new-age, tehnologice, digitale, cât și soft skills, creativitate sau aptitudini analitice pentru a se putea adapta dinamismului și complexității noului context de muncă. Este acest nou profil al angajatului o himeră? Cum poate departamentul de HR preîntâmpina această posibilă problemă?
  • GIG ECONOMY. Cum se adaptează companiile la trendul lucrului independent, la era ”freelancer-ilor? Cum pot companiile colabora cu freelanceri pentru a completa nevoia de talente și cum integrăm astfel de colaborări temporare în structurile organizaționale? Având în vedere înclinația tinerelor generații spre astfel de forme de lucru, cum ne putem adapta modelele de lucru organizaționale astfel încât să creștem gradul de retenție a angajaților?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR FUTURE EMPLOYEES? Ce este important pentru angajtul viitorului, ce îl motivează, ce îl fidelizează? Sentimentul unui scop, al unei misiuni, implicarea companiei la nivel de responsabilitate socială și sustenabilitate? Posibilitatea de dezvoltare profesională? Flexibilitatea? Tehnologizarea companiilor angajatoare? Workplace? Comp&ben? Cât de bine ne cunoaștem anagajații, dar și cât de clar ne este profilul viitorului  angajat? Cum putem folosi insight-urile din companie pentru o bună adaptare a programelor de recrutare și retenție la viitor?
  • THE WORLD NEEDS NEW BUSINESS MODELS. Deși mediul de afaceri este foarte dinamic, iar companiile au la dispoziție toată tehnologia și instrumentele necesare pentru o dezvoltare rapidă, la nivel de societate încă discutăm despre un nivel al șomajului foarte ridicat, inegalitatea de gen încă este un subiect important, securitatea în muncă nu este garantată, ”sclavia modernă” este tot mai evidentă, un mare procent al populației nu are acces la internet, iar resursele planetei nu mai par inepuizabile. Ce efecte au toate acestea asupra mediului de lucru de azi și cum arată modelele de business ale viitorului?
  • WORK IN MOTION. Globalizarea, extinderea activităților companiilor, rapida și facila dezvoltare pe piețe srăine datorate avansului tehnologiei au condus la necesitatea mobilității anagajaților. Flexibilitate, viteză, tehnologie, adaptare- câteva dintre elementele necesare pentru programe de mobilitate și relocare de succes. Fac acestea parte din viziunea companiilor în acest moment?
  • FUTURE LEADERS- cum este leadership-ul redefinit în noul context de muncă? Ce skill-uri trebuie să aibă leader-ul viitorului? Cum putem sprijini managerii pentru a se adapta noilor cerințe, noii abordări, noilor generații și cât de important este acest lucru pentru o companie, la nivel strategic? Cum formăm noi generații de lideri și care sunt dificultățile întâmpinate de aceștia, prin comparație?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării astfel încât generații diferite să formeze echipe eficiente? Discutăm de un conflict inter-generațional sau despre un schimb de experiență productiv? Provocări, soluții.

Sponsori & parteneri

Parteneri

Cu sprijinul

Traducere oferită de

BusinessMark sprijină

Radio oficial

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.