2024.09.30

Worksounds, S02E04. Aurelian Chitez & Andreea Ion: Professional Upgrade. Călătoria profesională & journey touchpoints

În acest episod al podcastului Worksounds, Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software, și Andreea Ion, Group HR Director, Druckfarben Hellas, discută despre călătoria profesională a angajaților și fac o trecere prin punctele cheie din parcursul fiecărui angajat.

Aflăm de la cei doi invitați în ce constă mentalitatea de creștere, cum arată principalele etape ale călătoriei de formare profesională și acele puncte definitorii, cum și dacă pregătește școala tinerele talente cu skill-urile necesare pentru a porni cu dreptul în această călătorie profesională, dar și care sunt principalele provocări cu care se confruntă tinerii candidați și tinerii angajați la primul lor loc de muncă. Nu în ultimul rând, Aurelian și Andreea vor discuta despre strategiile de Learning & Development ale organizațiilor și cum poate fi folosită tehnologia în acest proces, pentru a răspunde nevoilor și preferințelor diferitelor generații prezente în forța de muncă, cât și pentru a eficientiza munca oamenilor din departamentul de resurse umane.

Din punctul meu de vedere, personal upgrade sau călătoria aceasta de dezvoltare personală înseamnă drumul pe care trebuie să-l parcurgi de la cine ești la cine vrei să devii. Cred că e o călătorie cât o viață de lungă – și asta pentru că începem și o cultivăm încă de când suntem adolescenți – câteodată conștient, câteodată inconștient. Cred că frumusețea lucrurilor, după ce trecem de căutarea aceea adolescentină, în care încercăm vedem ce ne place, ce nu ne place, ne sucim, ne învârtim ne răzgândim [este – n.r] în momentul în care intervine maturitatea și ne dăm seama cine suntem și unde vrem să ajungem. Elaborăm un plan cu niște obiective pe care, după aceea îl, urmărim. Cred că acolo intervine cu adevărat creșterea profesională și creșterea personală, pentru că nu le putem departaja”, a explicat Andreea Ion.

În viitor, liderii de HR vor trebui să aibă un rol mai important în zona de business continuity și sustenabilitate, iar digitalizarea joacă aici un rol extrem de important, întrucât tehnologia elimină acele activități repetitive, oferindu-le oamenilor de resurse umane posibilitatea de a aloca mai mult timp pentru crearea de strategii.

În acest context, Aurelian a punctat: „Oamenii de HR trebuie să facă lucruri cu adevărat importante, lucruri care aduc valoare în companie. Partea de task-uri, payroll, admin – fie că vorbim de externalizarea acestor servicii, fie că vorbim de automatizarea proceselor, pentru că acum inteligența artificială ne ajută în timp real de la generare de documente până la trimitere pachete de livrabile. Practic, focusul principal nu este pe activitățile redundante, ci pe lucruri care aduc valoare, lucrurile care fac diferența în departamentele de resurse umane și, mai mult de atât, în companie. O să împărtășesc din experiența noastră pentru că avem peste 850 beneficiari, vedem un trend ascendent pentru tool-urile importante. Deja partea de bază a fost satisfăcută prin zona prin piramida lui Maslow – considerăm zona de people admin, zona de pontaj a fost satisfăcută – este un apetit din ce în ce mai mare către lucrurile care aduc valoare: zona de evaluare, zona de plan de carieră, zona de recrutare, implicând managerii.

Urmărește episodul integral aici!

 

Cu o experiență de 18 ani în HR, în industrii diverse, de la banking la producția de lacuri și vopsele, cu o expertiză valoroasă în toate ariile de HR, Andreea a elaborat și implementat cu succes programe de transformare culturală, branding de angajator și managementul talentelor, corelând strategia de resurse umane cu prioritățile strategice ale organizațiilor în care a lucrat.

Andreea este implicată și în proiecte de mentorat în afara companiei, deoarece crede că educația este cea care poate produce în societate acea schimbare în bine pe care ne-o dorim cu toții. Crede în autenticitate, în diversitate și în valoarea pe mixul dintre generații o aduce în piața muncii și în companii, susținând proiectele Restart 45, dar și fiind realizatorul emisiunii „Inspirație pentru viitor”.

Aurelian aduce digitalizarea mai aproape de business-urile românești în fiecare zi în calitate de Director of Sales, Romanian Software, unul dintre liderii pieței de software în domeniul resurselor umane prin platforma colorful.hr. Aurelian are peste 10 ani de experiență în promovarea soluțiilor software ce transformă modul în care lucrează departamentele HR. În tot acest timp, datorită echipei pe care a format-o, colorful.hr a devenit un partener de încredere pentru peste 750 sute de business-uri din toată țara.

Mereu la curent cu trendurile, dar și cu provocările cu care se confruntă specialiștii HR, Aurelian este gata să ofere informații valoroase și soluții aplicate pe nevoi reale. Scopul lui este să facă posibilă inovarea proceselor de HR pentru a oferi timp sarcinilor ce nu vor putea fi niciodată automatizate.

Worksounds, un podcast BusinessMark

În cadrul acestui podcast, avem alături de noi profesioniști din mediul de afaceri din România, care discută despre misiunea lor, ca specialiști în Resurse Umane, despre cum munca, oamenii și organizațiile s-au schimbat și continuă să evolueze, despre ce îi motivează, ce îi inspiră, cum își doresc să transforme organizațiile în care activează.

Acest podcast este dedicat comunității de specialiști de resurse umane, cât și liderilor din organizații, dar și tuturor celor vor să descopere cum va arăta viitorul în ceea ce privește modul în care lucrăm. În ultimii 10 ani, prin proiectele dedicate comunităților de HR, BusinessMark a contribuit la consolidarea comunităților de specialiști nu doar la nivelul Bucureștiului, ci și în Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Timișoara, Brașov, Sibiu, unde a organizat peste 50 de evenimente.

Acest episod este susținut de Romanian Software

Poți urmări toate episoadele Worksounds pe SpotifyApple PodcastRSS. Versiunile video sunt disponibile pe canalul nostru de YouTube.

Disponibil si aici:

Spotify Apple Podcasts RSS Youtube
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.