ALBERT DAVIDOGLU

About the Speaker
  • Profesie
    Business Development Director
  • Companie
    Macromex

Macromex, Business Development Director

Albert are o experiență în FMCG (piața bunurilor de larg consum) de 18 ani. A lucrat timp de 13 ani pentru Unilever atât în țară, cât și în străinătate, unde a acumulat experiența în departamentele Comercial, Trade marketing, Marketing și Supply Chain. Din România a coordonat regiunea Central și Est Europeană din rolurile deținute după anul 2000. Între 2006-2009 a lucrat la Centrul de Excelență de la Rotterdam unde a avut ocazia să coordoneze 14 țări din Europa de Vest și Europa Centrală și să ofere consultanță țărilor de pe alte continente pe probleme specifice comerciale și de vânzări. Ultima poziție deținută a fost Customer Development Director pentru Unilever South Central Europe, membru al consiliului de administrație.
Albert a lucrat îndeaproape de-a lungul carierei în multinațională cu diverse categorii FMCG: detergenți, cosmetice, alimente, înghețată.
Din 2012 lucrează pentru Macromex, liderul pieței în tepratura controlată, ca Chief Operating Officer, fiind responsabil de marketing, vânzări și supply chain. Contribuie la eficientizarea și dezvoltarea liniilor existente de business si la crearea noilor linii de business.
Din 2015 este membru al consiliului de administrație în La Lorraine România, o fabrică de brutărie congelată în care Macromex este acționar.
În prezent categoriile în care se implică, din cadrul produselor congelate și refrigerate, sunt diverse: legume, pește, carne, semipreparate, înghețată, lactate, brutărie și patiserie.

Albert a absolvit Academia de Studii Economice și deține un Master în Investiții, urmate de numeroase cursuri și specializări parcurse în timpul activității profesionale.
De peste 20 ani, Macromex este liderul în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și schimbările pieței au determinat o evoluție constantă și susținută a companiei.

Misiunea noastră este de a-i oferi consumatorului o experiență superioară, punându-i la dispoziție produse inovatoare, de o calitate desăvârșită. În tot ceea ce facem punem accentul pe inovație, calitate constantă și un stil de viață sănătos. Acest lucru a avut ca rezultat natural dezvoltarea unor branduri de succes pe piața din România și nu numai. Reputația și puterea acestor branduri sunt dovada clară pentru care Macromex este astăzi un etalon în cadrul industriei. Ne măsurăm performanța prin poziția și cota de piață, notorietatea brandurilor noastre și ale partenerilor noștri, dar cel mai important, prin ceea ce aducem în plus în viața consumatorului.