ANA MARESESCU

About the Speaker
  • Profesie
    Events & Training Manager
  • Companie
    F64
Acum 6 ani am terminat facultatea de Management- Marketing si m-am alaturat echipei F64. In toti acesti ani de activitate am invatat insa ca cel mai important este sa pui pasiune in tot ceea ce faci!

Alaturi de echipa m-am implicat de-a lungul timpului in actiuni menite sa ne diferentieze fata de alti retaileri, punand de fiecare data accentul pe dezvoltarea unei comunitati, investind in serviciul de consultanta si multe alte servicii menite sa aduca valoare adaugata celor care intra in contact cu noi.

In prezent coordonez departamentul de Training&Events dar si campaniile de CSR organizate de-a lungul timpului.

Ultimul proiect de acest gen a fost “Programul Prima casa pentru catei”, actiune care s-a bucurat de o reactie virala din partea mediului online.

A fost un parteneriat strategic in care am vrut sa vedem rezultatele unui mix dintre o campanie de marketing cu caracter comercial si o campanie de CSR avand ca punte de legatura o poveste comuna, in cazul nostru fotografia.

Folosindu-ne in cea mai mare parte de comunicare si resurse interne am reusit atat sa facem auzita povestea “celor care nu cuvanta” cat si sa atingem obiectivele campaniei si sa crestem engagement-ul clientilor nostri.

O campanie de CRS nu inseamna o campanie de informare. Inseamna o campanie de impact, inovatie si contributie. Asa ca ar fi pacat ca astfel de actiuni sa nu fie integrate in strategia companiilor pentru 2017!