DANA DOBRESCU

Dana Dobrescu gestionează strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din România pentru brandurile Mondelez și Chipita, după integrarea companiei Chipita Global la începutul anului 2022. Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul Unilever și a gestionat strategia de media relations din Europa Centrală, acționând că un consultant PR in house pentru cele 20 de branduri ale companiei.

A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, în anul 1999. După o perioadă în care a lucrat ca jurnalist de presă scrisă și online, a ales domeniul Relațiilor Publice, alăturându-se uneia dintre primele agenții de PR din România: PRAIS Corporate Communications.

Dana Dobrescu are experiență în domeniul comunicării corporative și a făcut parte din echipele de comunicare ale companiilor UPC România, Roșia Montană Gold Corporation, Nuxeo România. De asemenea, a pus bazele departamentului Corporate Communications în cadrul L’Oreal România.

În Mondelez, ea desfășoară cu precădere activități de comunicare corporate: media relations, stakeholders engagement, advocacy, employee engagement, sustainability communication.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.