DUMITRITA GHENCIU

Employer Branding Strategist, Bosch România

Misiunea mea este să creez o punte între nevoile angajatorilor și ale candidaților.

Este o călătorie interesantă și mă bucur că mă număr printre profesioniștii care se ocupă de brandul de angajator, stabilind etalonul în acest domeniu, în România.  Pentru mine, nu există o singură soluție care să răspundă tuturor nevoilor. Drept urmare, în rolul meu actual, construiesc sinergii și creez cele mai bune platforme pentru campanii integrate, adresate unor grupuri țintă diferite. Chiar dacă Bosch are un EVP (employer value proposition – propunere de evaluare a angajatorului) global, căutăm constant mesaje autentice, consecvente și remarcabile. Sunt sigură că această abordare nu ar fi posibilă fără o mare expunere la toate industriile în creștere din România în ultimii 8 ani și un portofoliu cu peste 80 de proiecte de branding de angajator: de la campanii destinate absolvenților până la definirea și localizarea EVP-urilor.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.