DUMITRITA GHENCIU

Misiunea sa este să creeze o punte între nevoile angajatorilor și ale candidaților.

Este o călătorie interesantă și se bucură să se afle printre profesioniștii care se ocupă de brandul de angajator, stabilind etalonul în acest domeniu, în România.

Pentru Dumitrița, nu există o singură soluție care să răspundă tuturor nevoilor. Drept urmare, în rolul său actual, construiește sinergii și creează cele mai bune platforme pentru campanii integrate, adresate unor grupuri țintă diferite. Chiar dacă Bosch are un EVP (employer value proposition – propunere de evaluare a angajatorului) global, caută constant mesaje autentice, consecvente și remarcabile.

Este sigură că această abordare nu ar fi posibilă fără o mare expunere la toate industriile în creștere din România în ultimii 8 ani și un portofoliu cu peste 80 de proiecte de branding de angajator: de la campanii destinate absolvenților până la definirea și localizarea EVP-urilor.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.