Cu o înclinare specială spre digitalizare și modele de lucru agil, Ioana a construit proiecte de marketing și comunicare pentru companii cum sunt Samsung, Muller, Goodmills, Willo, Doc.ro, FAN Courier, eJobs și a coordonat campanii de responsabilitate socială pentru UNICEF, Save the Children, Fundația Motivation și Special Olympics. Este career coach și marketing trainer certificat și face tot posibilul să iși ghideze viața personală si profesională dupa două valori: încrederea în oameni și blandețea în acțiune.
Ioana s-a alăturat Grupo Bimbo odată cu intrarea pe piața din România a liderului global în panificație, prin achiziția a 16 fabrici locale și a portofoliului de pâine Vel Pitar și 3Brutari, cele mai extinse branduri de pâine din România. După demararea strategiei de marketing pentru extinderea Bimbo România în două teritorii noi în completarea pâinii, Sweet Baked Goods și Salty Snacks, a preluat coordonarea Comunicării Corporate, internă și externă, a strategiei de CSR a grupului în România și managementul transformării organizaționale.
Este pasionată de nutriție și alimentație funcțională, citește cel mai des cărți cu teme psihologice sau istorice, iar locul ei preferat din lume este afară, sub soare, la joaca alături de baiețelul ei de 4 ani.