LILIANA CAIMACAN

Head of Global Innovation, Tata Consumer Products // Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School

Lider în afaceri cu o bogată experiență internațională, Liliana conduce creșterea transformațională a unor branduri și portofolii pentru a impulsiona schimbarea semnificativă în rezultatele afacerilor de peste 20 de ani.
Liliana este un expert important în inovație, comunicare și strategie de afaceri pentru FMCG și industriile de lux, lucrând cu cele mai mari și solide companii, precum Unilever și Tata, la branduri și portofolii cu impact global.
Având o vastă experiență în marketing și leadership, în multiple categorii, cu multiple braduri și în numeroase culturi, Liliana este cunoscută pentru modelarea și facilitarea oportunităților, accelerând și conducând la o incredibilă creștere a afacerilor prin energia unică, prin determinarea și mentalitatea sa centrată pe posibilități.
A locuit și a muncit în străinătate, având experiență în sectoarele Bunurilor de Consum, Îngrijirii Personale, Îngrijirii Casei, Alimentație, Răcoritoare și Lux, ocupându-se de proiecte inovatoare perturbatoare.

A susținut discursuri în întreaga lume, pe diverse teme, de la Marketing, Omnichannel și experiența digitală a clientului, până la Managementul Schimbării și Inovație Perturbatoare, în claitate de keynote speaker.

Liliana este profesor de practică la Hult International Business School, predând cursuri precum Tendințe și Inovații și Managementul Brandului.

Competențe și abilități:
– Transformarea afacerilor prin strategii centrate pe clienți, creativitate, inovație și leadership

– Dezvoltarea inovațiilor perturbatoare, agile și axate pe consumator, capabile să impulsioneze o creșere remarcabilă a afacerilor
– Gestionarea portofoliilor
– Construirea strategică și creativă a brandului
– Managementul general al afacerilor
– Construirea, îndrumarea și dezvoltarea unor echipe performante

Liliana este pasionată de inspirarea posibilității – creștere pentru oameni și afaceri. Deține un masterat în Marketing & Communications  și un Executive MBA.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.