Employer Branding&Employee Engagement Director, Albert Heijn (Olanda)
René și-a început cariera în marketing și comunicare. După câteva joburi în agenții de publicitate, el a început să fie interesat de marketingul pentru piața forței de muncă. În prezent, el își folosește cu succes cunoștințele de marketing în domeniul Resurselor Umane, realizând o punte între ceea ce presupun domeniile HR-ului și marketingului.
10 ani mai târziu, datorită abordărilor multiple ce țin de Employee Branding, Albert Heijn a devenit angajatorul part-time numărul 1 în Olanda, având 100.000 de angajați și recurtând anual 35.000 de persoane.
În calitate de Employer Branding & Employee Engagement Director în cadrul Albert Heijn René contină să inoveze creșterea eficienței candidaților, cât și ceea ce ține de experiența lor în cadrul companiei. Pentru a aplica această strategie, el recurge la sporirea loialității angajaților față de lanțul de supermarketuri, cât și la îmbunătățirea experieței consumatorilor.
Mai mult, René este și consultant part-time în domeniul provocărilor ce țin de forța de muncă și a publicat două cărți de HR management.