SILVIA TEODORESCU

A terminat în 2002 Facultatea de Drept, între timp începuse deja să lucreze în presa centrală (domeniile social și eveniment/ 1999-2002). Apoi, timp de trei ani a continuat să lucreze în presă, de această dată, specializată, coordonand 6 publicații de nișă din Petrol& Rafinare, Energie, Agricultură, Comunicații, Sănătate și Învățământ.

Din 2003, s-a implicat în dezvoltarea organizațiilor pentru protecția jurnaliștilor; a fost astfel parte activă în introducerea “clauzei de conștiință” în contractele de muncă din presă și la elaborarea Codului Deontologic al Jurnalistului.

Din 2005 este managing partner al agenției de comunicare creativă Zaga Brand. În Zaga a descoperit, pe langă meseria de comunicator și pasiunea pentru marketing. A urmat cursurile Academiei Europene de Marketing Direct și Interactiv (EADIM) la Londra, pe care a absolvit-o în 2010. A avut bucuria de a îi cunoaște personal și de a îi avea drept profesori pe Drayton Bird, Srikumar Rao, Steve Harrison sau Rowan Gormley. Cu unii dintre ei a avut după aceea onoarea să și lucreze îndeaproape.

Din partea Zaga Brand, a contribuit și a dezvolt proiecte de comunicare creativă pentru clienți precum PEPSI, BECK’S, Autoklass, Policolor, The Economist, FORD, IVECO, Top Factoring, Institutul Național al Patrimoniului, Recolamp, Bayer.

Începând cu 2015, anul aniversării a 50 de ani de experiență și tradiție în România, Policolor derulează una dintre cele mai ample campanii de responsabilitate socială din țară – Culorile României, alături de Zaga Brand. Încrederea și dedicarea Policolor au condus la entuziasmul cu care sunt derulate toate proiectele din campanie și la rezultatele de care se bucură acum peste 1.5 milioane de beneficiari.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.