Belinda este o specialistă pasionată și creativă în domeniul experienței angajaților, engagementului și comunicării și susține branduri globale și ONG-uri în creșterea business-ului, astfel încât să aducă inovație, un scop și valori în acțiunile lor.
Ea colaborează cu lideri în domeniul resurselor umane, comunicării și dezvoltării, precum și cu membri din top management, pentru a-i ajuta să înțeleagă și să influențeze în mod semnificativ cultura și experiența angajaților.
Având o experiență în jurnalism, marketing și relații publice, Belinda este, în prezent, directorul FanthomXP, agenție premiată pentru activitatea sa, și co-autoarea cărții „EX by Design – How to create an effective EX for competitive advantage” (cea de-a doua ediție urmează să fie publicată de Kogan Page în 2024). Cartea se bazează pe psihologia pozitivă și design thinking și oferă noi instrumente de lucru în ceea ce privește experiența angajaților la un nivel strategic și cu focus pe soluționarea problemelor.
În ultimii ani, Belinda și FathomXP au câștigat premii în industrie pentru munca lor revoluționară privind scopul și cultura organizațională. Belinda vorbește despre experiența angajaților și cultura organizațională la evenimente din întreaga lume. În 2022, a fost numită una dintre cele mai influente personalități din domeniul resurselor umane de către revista HR Magazine.