TEODOR GURGUI

Mobile, Loyalty & UX Development Manager Carrefour România

Teodor Gurgui a preluat rolul de Mobile, Loyalty & UX Development Manager la Carrefour România în martie 2022, după patru ani petrecuți în echipa de digital, e-Commerce și mobile a companiei. Este responsabil de aplicația Carrefour – coordonând dezvoltarea funcțiilor tehnice, asigurând cea mai înaltă experiență pentru utilizator, precum și crearea unui ecosistem Carrefour integrat pentru toți clienții.

Teodor a fost implicat direct în dezvoltarea programului Act for Good în aplicația Carrefour. Lansată la începutul anului 2021 la nivel național, platforma permite clienților să aibă o experiență de cumpărături personalizată: cu fiecare sesiune de cumpărături din aplicație, utilizatorii primesc puncte, pe care le pot colecta pentru a accesa oferte speciale și reduceri, precum și pentru a dona pentru cauze sociale sau pentru a accesa provocări ale diverselor branduri. Integrată cu Bringo, aplicația unică este un hub digital pe piața de retail, care normalizează actul de a face bine și dă un scop mai profund cumpărăturilor.

Înainte de a se alătura Carrefour România în septembrie 2018 ca Digital Marketing Project Manager, Teodor a ocupat poziția de Digital Project Manager în echipa de digital la Centrade Cheil, (ianuarie 2016 – august 2018) fiind responsabil de conturi precum Carrefour, Samsung, Toyota sau Raiffeisen Bank România etc. Printre proiectele sale se numără lansarea și proiectarea Carrefour Messenger ChatBot sau coordonarea identității digitale pentru Aplicația CarrefourPay.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.