Teodor Gurgui ocupă rolul de Mobile, Loyalty & UX Development Manager la Carrefour România din martie 2022, după patru ani petrecuți în echipa de digital & e-Commerce a companiei. Este responsabil de aplicația Carrefour în calitate de Product Manager – coordonând dezvoltarea funcțiilor tehnice, asigurând cea mai înaltă experiență pentru utilizator, precum și crearea unui ecosistem Carrefour integrat pentru toți clienții.
Teodor a fost implicat de la început în dezvoltarea programului Act for Good în aplicația Carrefour. Lansată la începutul anului 2021 la nivel național, platforma permite clienților să aibă o experiență de cumpărături digitalizată & personalizată: cu fiecare sesiune de cumpărături din aplicație, utilizatorii primesc puncte, pe care le pot colecta pentru a accesa oferte speciale și reduceri, pot recicla, pot dona pentru cauze sociale sau pentru a accesa provocări ale diverselor branduri. Aplicația Carrefour devine astfel un hub digital pe piața de retail, care normalizează actul de a face bine și dă un scop mai profund cumpărăturilor. Aceata fiind integrată și cu aplicația Bringo.
Înainte de a se alătura Carrefour România în septembrie 2018 ca Digital Marketing Project Manager, Teodor a ocupat poziția de Digital Project Manager în echipa de digital la Centrade Cheil, (ianuarie 2016 – august 2018) fiind responsabil de conturi precum Carrefour, Samsung, Toyota sau Raiffeisen Bank România etc. Printre proiectele sale se numără lansarea și proiectarea Carrefour Messenger ChatBot sau coordonarea identității digitale pentru Aplicația CarrefourPay. Experiența acestuia însumează 9 ani jumătate în zona online și digitală.