TIBERIU DĂNEȚIU

Doctor în economie, cu o experiență de peste 20 de ani în retail și peste 25 de ani în marketing, Tiberiu a contribuit la deschiderea a două lanțuri de retail în România, Auchan și Cora, și la dezvoltarea Auchan Retail România la nivelul de companie multiformat, omnicanal, digitalizată, cu peste 450 de magazine care este astăzi.

În calitate de Director Marketing, a fost responsabil de-a lungul timpului de strategia de marcă și de întregul mix de marketing, începând cu strategia de structură sortimentală, strategia de pricing, strategia experiență client și conceptul de design de punct de vânzare și până la strategia de comunicare și fidelizare client.

În calitate de Director Inovație și Client, a creat e-commerce-ul auchan.ro și programul de fidelitate.

În 2017, a lansat prima initiativă de retail media din România, echipând magazinul Auchan Cotroceni cu ecrane digitale pe amplasamente promoționale, iar din 2021 a lansat prima regie de retail media din România, în numele Auchan, în parteneriat cu Retail Media Hub. Astăzi, peste 200 de furnizori de top, internaționali și români, folosesc puterea și eficiența mediilor de comunicare și a datelor Auchan, atât in store, prin Auchan TV, Auchan Radio, POSM tradiționale (porți de intrare, cărucioare, wobblers etc.), cât și a mediilor digitale bazate pe data insights & prediction, programul de fidelitate și CRM, site-ul web și aplicațiile.

Ambiția lui Tiberiu este de a ajuta la dezvoltarea și standardizarea pieței românești de retail media și de a păstra și dezvolta leadershipul Auchan, în acest sector inovator aflat în dezvoltare majoră la nivel mondial.

În calitate de Director Corporate Affairs, a doua zonă de responsabilitate, Tiberiu Dănețiu reprezintă compania la nivel instituțional, PR, media, evenimente, sponsorships etc.

Tiberiu Dănețiu a avut și o carieră universitară în cadrul ASE, Facultatea de Comerț, Marketing, timp de 9 ani, și este coautor al mai multor manuale de marketing.

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.