2015.12.10 Dialogurile BusinessMark

Maria Besnea la BusinessMark, CSR Overview. Tendințe și oportunități, ediția a III-a

„Consumatorii sunt din ce în ce mai interesați să simtă brandurile parte din viața lor și atunci responsabilitatea socială este practic elementul care face legătura dintre business și oameni.”

In 2008 a absolvit Facultatea de Stiinte Politice in limba engleza la Universitatea Bucuresti, unde a fost si bursier Erasmus in cadrul Universidad Complutense din Madrid. In 2010 a obtinut diploma de Masterat in Securitate Nationala la Universitatea Nationala de Aparare ‘Carol I’ din Bucuresti. In 2012 a fost selectata in cadrul “Young Leaders Program” al Institutului Aspen Romania, iar in 2013 a absolvit la Festivalul de Creativitate de la Cannes programul ‘Young Marketers Academy’ dedicat tinerilor pasionati de comunicare si marketing.  In 2014 a obtinut certificarea internationala de practician in domeniul sustenabilitatii si responsabilitatii sociale de la Institute of Environmental Management and Assessment (IEMA).

Cariera ei in responsabilitate sociala a inceput in acelasi an in care terminam facultatea (2008) cu o pozitie de internship in cadrul echipei de responsabilitate sociala la OMV Petrom S.A. in. In cei aproape 7 ani petrecuti la Petrom a coordonat proiecte strategice cu impact national, comunicarea interna si externa a demersurilor de CSR ale companiei si raportarea impactului sociala, a pus bazele programului de voluntariat corporatist si a procedurilor interne privind guvernanta corpotativa in domeniul sustenabilitatii.

Incepand cu mai 2015, s-a alaturat UniCredit Bank in cadrul Departamentului de Identitate si Comunicare unde este responsabila de activitatea bancii privind implicarea in socitate, strategia de sponsorizari, relatia cu societatea civila, intarirea culturii organizationale in directia implicarii angajatilor ca voluntari, raportarea performantelor sociale si comunicarea tuturor initiativelor de CSR in cadrul companiei, a grupului si in randul publicului larg.

Pe langa recunoasterea nationala si internationala pentru programele in care s-a implicat si le-a coordonat, cea mai mare satisfactie este ca poate face parte din schimbarea care transforma organizatiile nu doar in actori economici performanti pe termen lung, ci in entitati generatoare de valoare sociala.

Material de opinie semnat de
  • BusinessMark

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.