2025.06.20 Articole

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali acordă prioritate porțiilor și gustărilor savurate cu atenție  

  • Majoritatea consumatorilor spun că acordă atenție experienței senzoriale a gustărilor lor.
  • Mai mult de jumătate dintre consumatori caută gustări care să îi ajute să controleze porțiile.
  • Cu atenție la porții, gustările pot fi savurate într-un mod mai echilibrat.

Consumatorii din întreaga lume maximizează momentele în care iau gustări prin savurarea aromei, gustului și texturii, asigurându-se în același timp că sunt pe deplin prezenți. Acestea sunt concluzii ale celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™ publicat de Mondelēz International. Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul „State of Snacking” urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări.

Rezultatele sondajului arată că aproape toți consumatorii se concentrează pe gestionarea dimensiunii porțiilor și pe atenția acordată în timpul consumului de gustări.

  • Consumul conștient. 96% dintre consumatorii globali declară că au un comportament conștient în ceea ce privește gustările, iar 79% sunt de acord că apreciază mai mult gustările atunci când sunt consumate conștient.
  • Experiență senzorială. 81% dintre consumatori spun că acordă atenție experienței senzoriale a gustărilor, savurând aroma, gustul și textura.
  • Prioritizarea porțiilor. 69% dintre consumatorii globali caută gustări care îi ajută să aibă control asupra porțiilor.

„Consumatorii aleg cu mai multă intenție atunci când doresc să se bucure de gustările preferate”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Oamenii caută să echilibreze plăcerea cu starea de bine, iar acest lucru duce la o schimbare în direcția unei alimentații mai conștiente. Porțiile mai mici sunt o modalitate prin care oamenii se pot bucura de bunătățile preferate fără a exagera. Mulți consumatori adoptă o abordare mai conștientă a obiceiurilor lor alimentare, găsind în același timp momente pentru a savura gustările.”

Mondelēz International continuă să fie un lider în industria gustărilor prin adaptarea la preferințele consumatorilor, în continuă evoluție, asigurându-se că fiecare gustare oferă o oportunitate de conectare și de conștientizare, acordând în același timp prioritate dorințelor consumatorilor.

Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate din link-ul www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

 

Material de opinie semnat de
  • BusinessMark

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.