Alina Andrei este Head of Internal Communication & Employer Branding în cadrul Direcțiunii Resurse Umane și Transformare la Auchan România din iunie 2021. Este economist prin formare (ASE, licențiată în Administrarea Afacerilor) și are o experiență de peste 20 de ani în retail, în diverse roluri, atât operaționale cât și în servicii centrale, dintre care 11 ani la Auchan România, unde a ocupat anterior funcția de Coordonator Achiziții în mai multe perimetre nealimentare.
Printre principalele atribuții care îi revin în calitate de Head of Internal Communication & Employer Branding, se numără sustinerea, promovarea și consolidarea culturii și imaginii Auchan România prin comunicare permanentă pe canalele interne și externe a elementelor de brand de angajator în linie cu viziunea companiei și în sprijinul planului strategic, precum și construirea, implementarea și dezvoltarea de strategii și planuri de acțiune eficiente, care vizează imaginea brandului de angajator Auchan România, atât pentru angajați, cât și pentru potențialii angajați.