Cu o experiență de peste un deceniu în domeniile tehnologic și de afaceri la METRO Group, Andrei Băluță a jucat un rol esențial în conducerea inițiativelor de transformare a soluțiilor digitale care au conturat maturitatea digitală a organizației.
Andrei s-a alăturat echipei METRO România în 2017 și este în prezent Director pentru Managementul Informației și Transformare Digitală, poziție din care coordonează evoluția digitală a companiei, supervizând tranziții cheie, cum ar fi migrarea infrastructurii, a ERP-urilor și a depozitelor de date către tehnologii Cloud, lansând platforme de e-commerce B2B, precum platformele de livrare MShop și introducând integrări digitale cu sistemele IT ale clienților.
Andrei caută să furnizeze rezultate tangibile, să crească eficiența și să creeze valoare, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.
Crede cu tărie că transformarea nu înseamnă doar adoptarea noilor tehnologii, ci presupune un efort holistic al companiilor, tocmai de aceea prioritizează experiența clienților ca fiind piatra de temelie a călătoriei digitale a METRO România.