DANA NAE POPA

Dana Nae Popa are o experiență de 20 ani în domeniul comunicării, dintre care 18 ani în antreprenoriat. A absolvit în 2006 Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice București și apoi Masterul cu specializarea “Marketing Internațional”, din cadrul aceleiași Academii. Ulterior, a studiat și s-a specializat în domenii precum management, finanțe și resurse umane.

În prezent, Dana se ocupă de conducerea propriei agenții. pastel este agenția pe care a co-fondat-o acum 18 ani, pe vremea când era studentă în ultimul an la Marketing. În prezent, cu o echipă de 40 de oameni, agenția oferă servicii de comunicare integrată, cu o abordare strategică și creativă.

Pentru că este pasionată de campaniile și proiectele care schimbă lumea în bine, în 2020 a înființat Asociația pastel, cu misiunea ‘Nicio lună fără o faptă bună”.

Îi plac începuturile și poveștile antreprenoriale, motiv pentru care, în 2022, alături de Laura Iane, Executive Creative Director la pastel, a lansat COPERA Branding, un start-up de branding participativ.

O preocupă și soarta industriei de comunicare și publicitate, de aceea a acceptat cu drag poziția de Președinte al UAPR. (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România).

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.