Loading Events

HR Uncovered 2025

Cariera și viața personală se împletesc într-o unică poveste a devenirii. Cum încurajăm, ca angajatori, poveștile membrilor echipelor noastre și cum reușim să le sincronizăm cu cea a companiei? Alinierea valorilor, scopului și sensului muncii poate conduce la motivație internă, creștere și dedicare. Care este rolul liderilor în procesul de dezvoltare al tuturor, inclusiv al celor mai puțin vizibili sau văzuți?

În cadrul celei de a 7-a ediții a HR Uncovered discutăm despre poveștile umane din spatele brandurilor, din trei perspective: 1. Becoming; 2. Leading; 3.The journey of a story. Evenimentul va avea loc pe 19 septembrie 2025, la Radisson Blu Hotel din București.

p

Detaliile evenimentului

cumpără bilet

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • People Managers
  • Culture Managers
  • HR Business Partners
  • Talent Acquisition Managers
  • Learning & Development Managers
  • Employer Branding Managers
  • Employee Experience Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • General Managers
  • Team Leaders

Oră
Sesiune
Speaker
08:30
WELCOME COFFEE ȘI ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR
09:00
SESIUNEA I
11:45
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
12:15
SESIUNEA A II-A
14:45
BUSINESS LUNCH
15:30
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
EARLYBIRD: HR Uncovered 2025
Până pe 15 august, biletele beneficiază de 20% reducere și vor putea fi achiziționate la prețul de 480 lei. Începând cu 16 august, prețul standard al unui bilet va fi de 600 lei.
480.00 lei +TVA

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

BECOMING: Devenirea profesională și personală în era schimbării

Această secțiune explorează procesul continuu de dezvoltare al angajaților, accentul fiind pus pe creștere, adaptare și crearea unui mediu care susține evoluția individuală.

  • L&D AGILE: învățare continuă & mindset de creștere. Cum cultivăm o mentalitate de creștere într-un mediu de lucru în permanentă schimbare? Învățarea experiențială, agilitatea în L&D și adaptarea rapidă la noi competențe.
  • ACCESUL LA CUNOAȘTERE. Ce tip de cunoaștere este relevant viitorului și unei cariere în contextul muncii viitorului? Sunt structurile organizaționale suficient de flexibile pentru a oferi profesioniștilor acces la insight-urile necesare și pentru a îi sprijini în a își construi o cerieră relevantă muncii viitorului?
  • REINVENTAREA ÎNVĂȚĂRII: strategii de workplace learning personalizat. Microlearning, micro-mentoring, coaching de performanță și alte soluții personalizate. Cum dezvoltăm programe de învățare care răspund nevoilor diverse ale angajaților și să maximizăm impactul?
  • EXPERIENȚA ANGAJATULUI & EVOLUȚIA CARIEREI. Rolul dezvoltării profesionale în atragerea, retenție și motivarea angajaților. Cum sprijinim parcursul de dezvoltare al angajaților pentru a crea o experiență pozitivă și fidelizare pe termen lung? Cum putem motiva angajații care au atins punctul maxim de dezvoltare și avansare în specializarea lor? Ce poate însemna dezvoltarea carierei dincolo de progresul ierarhic?
  • MUNCĂ CU SENS: scopul și impactul în organizație. Dincolo de compensație, angajații caută un scop mai înalt. Cum construim o cultură organizațională bazată pe etică, transparență și comunicare autentică pentru a cultiva motivația internă și a oferi un sens muncii?
  • WELLBEING INTEGRAT: cultură organizațională sănătoasă și reziliență. Grija pentru starea de bine ca pilon al unei culturi sănătoase. Care sunt principalele surse de stres la locul de muncă, pentru diferite nivele de management și senioritate? Cum putem aborda aceste situații și la ce soluții putem recurge?
  • SKILLS PENTRU O POVESTE CONTINUĂ: Re- și Up-Skilling Strategic. Într-o piață a muncii în continuă transformare, cum susțin companiile procesele de recalificare și dobândire de noi abilități (re- și up-skilling) pentru a menține angajații relevanți și competitivi?

LEADING: Leadershipul și rolul HR-ului în transformare

Această secțiune se concentrează pe evoluția leadership-ului, pe rolul strategic al funcției HR și pe modul în care aceste două elemente conduc transformarea organizațională.

  • LOUD & QUIET LEADERSHIP. Cum arată liderul agil în contextul noilor moduri de lucru, al așteptărilor generaționale și al unui mediu în continuă schimbare? Adaptarea stilurilor de leadership sau chiar redefinirea lor în societatea modernă.
  • MAKE IT OR BREAK IT: rolul liderilor în cultura organizațională. Rolul managementului la nivelul culturii organizaționale. Cum se reflectă stilul de management la nivel de EVP și valori interne? Importanța coerenței dintre strategia HR și viziunea comună a companiei.
  • NEED FOR ROLE MODELS AND MENTORS. Unde se situează liderul pe axa dintre a fi un model ce oferă inspirație și a fi un mentor ce oferă îndrumare activă și sprijin? Ce așteptări au angajații de la liderii lor?
  • HUMAN SKILLS: competențe umane esențiale pentru lideri. Aptitudinile umane, imposibil de automatizat, devin noile „hard skills” în leadership. Cum pot fi dezvoltate aceste competențe (inteligență emoțională, adaptabilitate, creativitate) și cum încurajăm un astfel de mindset la nivel de management?
  • COMUNICARE AUTENTICĂ & EMPATIE. Importanța comunicării interne în engagementul angajaților. Principii de comunicare transparentă și empatică. Cum asigurăm alinierea comunicării interne cu cea externă pentru o coerență sporită?
  • DATA-DRIVEN HR LEADERSHIP: umanitatea în fața datelor. Cum punem la baza leadership-ului datele esențiale din HR? Cum abordăm cu umanitate datele colectate prin tehnologie (colectare, analiză, interpretare) pentru a informa strategiile de business și deciziile la nivel de companie?
  • DEIB & ERG: construind un workplace inclusiv. Cum își asumă și dezvoltă departamentele de HR practici mai incluzive? Cum se aplică principiile Diversității, Echității, Incluziunii și Apartenenței (DEIB) de-a lungul întregului ciclu de viață al angajatului? Rolul Grupurilor de Resurse pentru Angajați (ERG). Cum putem oferi în mod real șanse de dezvoltare tuturor?

THE JOURNEY OF A STORY

  • STORIES THAT BRING US CLOSER: autenticitate în Employee Advocacy. Cum spun poveștile individuale o poveste colectivă despre companie? Puterea autenticității în Employee Advocacy și modul în care narațiunile personale de devenire pot consolida brandul de angajator.
  • STORYTELLING ÎN HR. Cum transformăm faptele, datele în experiențe care motivează și inspiră? Cum scriem și spunem povestea organizațională, în diferite etape ale ele Employee Journey?
  • O POVESTE CE SE SCRIE. Care este misiunea în curs de desfășurare a companiei? Cum pot contribui angajații la povestea ce se scrie? Cum se aliniază misiunile individuale cu scopul și sensul companiei? Importanța impactului individual în context profesional.
  • INFLUENCERI ORGANIZAȚIONALI. Cine sunt principalii „actori” (mentori, lideri informali, colegi) care influențează decisiv dezvoltarea profesională în cadrul organizației și care este rolul departamentului HR în identificarea și susținerea lor?
  • STARTING POINT. Povestea profesională începe adesea din școală. Cum pot companiile să investească în educație și să susținp tinerii pentru un bun start în călătoria profesională, construind un pod între mediul academic și cel de business?
  • CE CONTEAZĂ CU ADEVĂRAT ÎN EX. Dintre nenumăratele aspecte care influențează dezvoltarea profesională și experiența angajatului, care sunt acelea cu cea mai mare semnificație în călătoria sa de devenire și creștere?
  • PERSONALIZAREA EXPERIENȚEI HR. Angajații au abilități, obiective și interese diferite. Cum adaptăm practicile, politicile și programele HR pentru a răspunde acestor nevoi diverse și ce provocări apar în implementarea personalizării la scară largă?
  • TEHNOLOGIA UMANIZATĂ: date și empatie în HR. Cum poate deveni tehnologia instrumentul prin care, aproape paradoxal, devenim mai umani în HR? Cum utilizăm datele relevante, colectate prin tehnologie, pentru a fundamenta politici și practici care reflectă așteptările și nevoile reale ale angajaților?

 

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.