Loading Events
  • This event has passed.

Sales & Marketing conference 2018, București

La fel ca în 2017, există o tendință de schimbări accelerate cu care se vor confrunta departamentele de vânzări și marketing. Există două variante: putem lăsa aceste schimbări să ne afecteze sau ne putem pregăti, astfel încât să profităm de ele.

De la personalizarea uneltelor de sales & marketing în funcție de consumator, la constituirea unei culturi bazate pe încredere, toate acestea reprezintă măsuri ce trebuie adaptate, astfel încât să se alinieze noilor tendințe aduse de lumea digitala.

Află care sunt cele mai noi trenduri în materie de sales & marketing de la specialiști în domeniu, în cadrul conferinței SALES AND MARKETING 2018 ce va avea loc la Hotel InterContinental în București pe 23 mai 2018.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • The modern twins. Sales și marketing, frații regăsiți ai organizațiilor. De ce separarea lor nu mai este posibilă și de ce este important să realizăm cât mai curând acest lucru?
  • Growth & fast growing brands. Digital sales&marketing pentru o creștere accelerată
  • The future is now. Millenials- noii consumatori, noii generatori de modele de sales&marketing.
  • Challenging enigmas. Ce ne propune viitorul și cum ar putea departamentele de vânzări și marketing să își pregătească viitoarele tactici, îmbunătățind prezentul?
  • Everything is personal. Personalizarea- must-ul în sales&marketing. Cum ne utilizăm resursele și informațiile în mod corect și eficient? Care este linia de delimitare între prea puțin și prea mult?
  • Sales Funnels. Cum ne adaptăm corect tacticile, astfel încât să echilibrăm timpul acordat diferitelor obiective de vânzări?
  • Talk to me! Interacțiunea ca element esențial pentru consumatorul modern, informat. Cum integrăm eficient interacțiunea în planul de sales&marketing?
  • Challenge accepted! Teorie, analiză, schimbare- importanța ”matematicii” din spatele strategiilor de sales&marketing
  • Don’t sell, close! Shifting the Organizational Paradigm. Dintr-o echipă de selleri intr-o echipă de closeri.
  • Energy boost- branduri energice, rapide, agile și strategiile lor pentru dinamizarea vânzărilor
  • Emotional connection & user experience. Cum creăm legături emoționale între branduri și consumatori prin sincronizarea dintre sales și marketing? Cum ne diferențiem brandul dintre alte mii la care apelează comsumatorii zilnic?
  • Artificial Intelligence – the new way. Cum impactează inteligența artificială lumea business-ului la nivel de sales&marketing? Cum integrăm AI în strategiile de sales&marketing?
  • Takes one to know one. Cât de bine ne cunoaștem consumatorii? Personalizarea ca factor cheie în sales&marketing
  • The culture of trust. Beneficiile dezvoltării unei culturi bazate pe încredere
  • Integrate. Consolidate. Collaborate. Setarea obiectivelor încă de la început ajută la tranziția de la cultura detașată la cea bazată pe implicare continuă
  • Virtual & augmented reality – the ”wow” effect. Cum poți duce experiența consumatorului la un nou nivel? Jocul se schimbă, suntem pregătiți să integrăm noile tehnologii în strategiile de sales&marketing?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Cu susținerea:

BusinessMark susține:

Radio oficial:

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.