Blog

Ce ai vrea să citești?

„Magnetismul brandului începe și se termină cu magnetismul echipei”. Principalele concluzii ale conferinței „Magnetico” organizată la București

2025.06.24 Eveniment

Magnetico Cluj-Napoca 2025 – principalele concluzii. „AI promite eficiență, perfecționism, viteză, dar, în cele din urmă, cei care ajung să utilizeze aceste tool-uri se simt copleșiți, obosiți și nesiguri în timpul utilizării”

2025.06.23 Eveniment

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali acordă prioritate porțiilor și gustărilor savurate cu atenție  

2025.06.20 Articole

Principalele concluzii ale CFO Conference Cluj-Napoca 2025. „Am început să devenim prieteni cu tehnologia, însă AI-ul nu rezolvă toate problemele. Ca să înțelegem inteligența artificială avem nevoie de inteligență naturală”

2025.06.19 Eveniment

Un an de la implementarea e-Factura: 82% dintre companii utilizează soluții de automatizare pentru facturarea electronică

2025.06.17 Articole

BDO România își extinde portofoliul de servicii IT cu gama de servicii de cybersecurity, în parteneriat cu CybrOps

2025.06.12 Articole

Opinie Valoria Business Solutions: Cei 7 sabotori invizibili ai performanței în echipă

2025.06.12 Opinii

Supply Chain & Logistics Forum Cluj-Napoca 2025: „Principalele trenduri în acest an sunt automatizările din depozit, creșterea eficienței inteligenței artificiale și adoptarea inițiativelor eco”

2025.06.11 Eveniment

Studiu EY: Așteptările executivilor de la liderul și funcțiunea de resurse umane și soluții pentru atingerea lor

2025.06.10 Articole

Interviu cu Răzvan Nica, Fondator BuildGreen: Reducerea birocrației ESG nu trebuie privită ca un pas înapoi, ci ca o oportunitate de a investi mai eficient în sustenabilitate

2025.06.10 Dialogurile BusinessMark

Studiu global EY: Relațiile, sănătatea și stabilitatea financiară sunt prioritățile definitorii pentru Generația Z

2025.06.06 Articole

Interviu cu Estera Anghelescu, Director Recrutare & Employer Branding la Kaufland România: Candidatul de astăzi simte nevoia, poate mai mult decât generațiile anterioare, să se identifice cu ceea ce face pentru a fi cu adevărat împlinit și performant

2025.06.05 Dialogurile BusinessMark
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.