ORADEA HR VIBES

HR VIBES Oradea

Cerințele pieței muncii sunt într-o continuă schimbare, iar companiile resimt o presiune permanentă în a genera și forma talente adaptate noilor tendințe. Schimbările prin care trec organizațiile sunt majore, iar resursa umană este printre cele mai importante aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern.

Pe lângă progres, schimbarea aduce cu sine nevoia de adaptare, iar într-un domeniu precum resursele umane, provocările dobândesc multe nuanțe. Cum ne asigurăm că evoluția companiei, la nivel de resurse umane, este una pozitivă? Cum confruntăm teoria cu practica? Dar așteptările de business cu realitatea umană de pe piața muncii? Soluțiile nu sunt mereu la îndemână, iar responsabilitatea managerului de HR este tot mai crescută.

În acest context, colaborarea specialiștilor din zona de HR, schimbul de experiență și impresii par a fi mai importante ca oricând.

La evenimentele HR VIBES, nu vrem să ne concentrăm doar pe tendințe și previziuni, ci și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Pe 14 – 15 mai, te invităm la Oradea HR VIBES , eveniment ce va avea loc la Hotel Ramada.

Audiență:

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR Specialists
  • Consultanți
  • Directori generali
  • Team Leaders
  • Antreprenori

Evenimente similare vor avea loc și pe:

  • 2 – 3 aprilie, Timișoara, Congress Hall;
  • 27 – 28 mai, Brașov, Hotel Kronwell;
  • 11 – 12 iunie, Iași, Palas Congress Hall.
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Cluster Talent & OE Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 12 ani în Executive Search și Employer Branding, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola, iar in prezent s-a alaturat echipei globale de Employer Branding în BAT pentru a contribui la schimbarea prin care compania trece, la rândul său...
Co-Founder, BENEFITONLINE. Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea...
Aurelian Chitez
Sales Director, ROMANIAN SOFTWARE. Aurelian are o experiență de peste 8 ani în promovarea și vânzarea de soluții software dedicate optimizării proceselor de resurse umane. Aurelian face parte din echipa Romanian Software de peste 10 ani, timp în care a contribuit la dezvoltarea de parteneriate durabile cu clienții companiei, oferindu-le soluții flexibile, adaptate nevoilor pieței...
622 lei +TVA
Buy Ticket

Preț standard: 622 RON + TVA
Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

  • WHAT’S THE VIBE LIKE? Mediul de muncă are un rol indubitabil atunci când vine vorba de retenție și productivitate. Cum asigurăm un mediu de lucru propice pentru toți angajații? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc astfel încât productivitatea acestora să fie optimă?
  • RETENTION@WORK. În ultimii ani, retenția angajatilor este o provocare pentru majoritatea organizațiilor. Recrutarea și păstrarea talentelor reprezintă o preocupare permanentă. Care sunt cele mai eficiente strategii de retenție?
  • REWARD MANAGEMENT. Ce tipuri de beneficii și recompense oferim? Cum le personalizăm în funcție de profilul angajaților noștri și cum măsurăm eficiența lor? Cum dezvoltăm strategii de dezvoltare a pachetelor de beneficii, astfel încât să avem cele mai bune rezultate la nivel de employee satisfaction și productivitate?
  • EMPLOYER BRANDING & EMPLOYEE EXPERIENCE. Care sunt elementele cheie în crearea unor strategii de employer branding și employee experience?
  • IT’S ABOUT THE JOURNEY! Experiențele pe care un angajat le trăiește la locul de muncă afectează performanța acestuia. Cum putem implementa principii de îmbunătățire a Employee Experience, pentru a avea rezultate favorabile?
  • CROSS-GENERATIONAL. Cum putem crea o cultură organizațională a colaborării eficiente între generații?
  • A GLIMPSE INTO THE FUTURE. Inovația schimbă rapid modul în care trăim și lucrăm, iar tehnologiile viitorului sunt tot mai prezente în organizații și eficientizează procesele standardizate. AI, VR, IoT, sharing economy - toate sunt elemente ce redefinesc modul în care ne desfășurăm activitatea profesională. Cum poate AI-ul să faciliteze procesele de recrutare, selecție, retenție, training și motivare, astfel încât departamentul de HR să devină unul pur strategic, evitând task-urile de rutină?
  • PERFORMANCE MANAGEMENT. Strategiile de evaluare anuală a performanței trebuie adaptate la noul context. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței, într-un context agil de muncă?
  • FUTURE LEADERS. Care sunt abilitățile esențiale pe care un manager trebuie să le aibă? Cum redefinim leadership-ul în noul context de muncă? Cum ne sprijinim managerii din organizație pentru a se adapta noilor generații?
  • CHANGE & ADAPT. Ne aflăm într-un context de schimbare constantă. Care sunt pașii pe care orice companie ar trebui să îi facă din timp, pentru o strategie eficientă pe termen lung? Re-design organizațional sau cum conturăm o cultură organizațională ce include în valorile sale adaptarea la schimbare?
  • COMMUNICATION LEADS TO PERFORMANCE. Cum creăm o cultură a comunicării între management și echipe, dar și în interiorul echipelor?
  • WHAT IS IMPORTANT FOR OUR EMPLOYEES? Ce îl motivează și fidelizează pe angajații noștri? „Work with purpose” este un crez pentru tot mai mulți dintre angajați. Cât contează workplace-ul și mediul în care lucreză, flexibilitatea programului, programele de well-being și preocuparea organizațiilor pentru work-life balance-ul angajaților?
CU SPRIJINUL:

DIGITAL MARKETING PARTNER:  Marketiu 
BUSINESSMARK SUSȚINE:
 
RADIO-UL OFICIAL:
Detaliile Evenimentului
Parteneri