Loading Events
  • This event has passed.

CFO Conference 2025

Traversăm o perioadă cu provocări generate de contextul macroeconomic și de volatilitate, în care dinamica anuală a economiei a încetinit, ratele inflației sunt ridicate, costurile de finanțare și ratele dobânzilor sunt în continuare crescute.

Toate acestea sunt aspecte pe care un CFO trebuie să le gestioneze, susținând organizațiilor să se adapteze rapid la condițiile în schimbare, urmărind obiectivele de dezvoltare ale organizației, nevoile business-ului, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților. Cum reușesc directorii financiari să conducă compania în perioade de incertitudine și să mențină stabilitatea, să navigheze într-un mediu volatil, păstrându-și ochii la viitor și la ce reprezintă acesta pentru departamentele financiare și business: tehnologii noi & AI, decizii data-driven, schimbarea setului de skill-uri necesar pentru angajați, conformarea la normele ESG, etc.?

Evenimentele din cadrul „CFO Conference” vor aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. Ediția din București va avea loc pe 28 martie 2025 la JW Marriott Grand Hotel.

Descoperă aici concluziile profesioniștilor invitați la ediția din 2024!

 

„CFO Conference este un proiect cu acoperire națională și va mai avea în 2025 patru ediții, ce se vor desfășura astfel:

  • 8 mai – Iași, Palas Congress Hall
  • 2 iunie – Cluj-Napoca, Hotel Courtyard by Marriott Downtown
  • 22 octombrie – Oradea, Hotel Ramada
  • 11 noiembrie – Timișoara, Iulius Congress Hall

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori financiari
  • Financial Business Partners
  • Directori generali
  • Controlling and Budgeting Managers
  • Reporting Managers
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:15
ÎNREGISTRARE & WELCOME COFFEE
08:45
SESIUNEA I

Prezentare: „Simplificarea ca direcție strategică”

Prezentare: „Change Readiness & Strategic Adaptive Dynamics”

Prezentare: „Strategia fiscală a SUA: explicarea  acțiunilor SUA în materie fiscală și a motivelor probabile care au generat aceste acțiuni; abandonarea de către SUA a posibilității adoptării Pillar 1 si 2; bătălia tarifelor SUA-UE/China/Canada/Mexic; posibile consecințe fiscale și economice pentru EU/România”

Prezentare: „Modificări fiscale așteptate în a doua jumătate a anului 2025 și 2026, plecând de la raportul Băncii Mondiale și nu numai. Scenarii/ soluții.”

Prezentare: „Navigating the Digital Frontier: Cyber Risk Management and Its Impact on Insurance”

Prezentare: „Cum un CFO își poate descoperi potențialul și conduce cu impact organizația?”

Prezentare

11:45
BUSINESS LUNCH
12:30
SESIUNEA A II-A

Prezentare: „Controalele și litigiile fiscale, în era vitezei digitale”

Prezentare: „Impozitul minim global și impactul asupra strategiilor financiare – Ce trebuie să știe CFO-ul despre schimbările fiscale internaționale?”

Prezentare: „Auditul Intern – partenerul de business al CFO-ului”

Prezentare: „Tax manager in-house sau externalizat, ce preferă CFO-ul? Cum ținem Echipa financiară la curent cu toate modificările fiscale?”

Prezentare: „Mindset-ul CFO-ului de astăzi – Mai Aproape de Business.”

14:15
BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
14:30
SESIUNEA A III-A

Prezentare: „Inspecții Fiscale – astecte practice sau Ce ne aduc inspecțiile fiscale in 2025.”

  • EMANUEL BĂNCILĂ

    Partener, Liderul Practicii de Litigii și Controverse fiscale Băncilă, Diaconu şi Asociații SPRL

Prezentare: „Successful finance business partnering”

Prezentare: „Strategii de optimizare a costurilor într-o companie”

Panel

Moderator: Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

16:15
ÎNCHEIEREA EVENIMENTULUI

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • MACROECONOMIC CHALLENGES. Ultimii ani au fost marcați de evenimente geopolitice cu impact asupra mediului de business și de volatilitate economică. Organizațiile sunt într-un context în care dinamica anuală a economiei a încetinit, ratele inflației sunt ridicate, costurile de finanțare și ratele dobânzilor sunt în continuare crescute. Perspective macroeconomice pentru 2025. Adaptarea rapidă a strategiei financiare a organizației la schimbările geopolitice și economice.
  • CHANGE & ADAPTABILITY. Practici prin care liderii financiari pot promova o cultură a adaptabilității, strategii și structuri organizaționale flexibile care să ajute companiile să facă față complexității aduse de volatilitate și schimbare. Rolul directorului financiar în a conduce compania în perioade de incertitudine și de a menține stabilitatea. CFO-ul ca susținător al inovației și agilității în companie.
  • 2025 GROWTH PERSPECTIVE. Care sunt obiectivele de creștere și cum își propun liderii financiari să le atingă? Vor continua costurile ridicate să pună presiune pe deciziile de investiții ale companiilor? Care va fi evoluția investițiilor în perioada următoare?
  • TAX UPDATE. Tendințe legislative și fiscale la nivel internațional. Noutăți privind politicile fiscale în Uniunea Europeană. Strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală. Aspecte privind noutățile fiscale din 2025. Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală. Digitalizare. Transformare. Taxarea în economia digitală și adaptarea autorităților fiscale. Digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili.
  • FINANCE ORGANIZATION STRUCTURE. Care este structura unui departament financiar modern? Modele de operare financiară ale viitorului și structuri financiare organizaționale ce pot susține creșterea și inovația. Putem spune că digitalizarea a dus la ierarhii și structuri mai plate? Cum devin echipele financiare mai agile prin autonomie? Cum este colaborarea încurajată în cazul unor structuri de echipe mai puțin rigide?
  • SUSTAINABILITY. Rolul CFO-ului în susținerea tranziției corecte către o economie decarbonizată și în a conduce compania în direcția abordării sustenabile? Cum poți integra măsuri de “compliance” în acest sens, susținând un plan financiar deja dificil? Conformarea la ESG și scorul de investiție – abordare financiară strategică.
  • ESG. STANDARDS. TRANSPARENCY IN NON-FINANCIAL REPORTING. COST REDUCTION & FINANCING. Legislație europeană și transpunerea directivelor în legislația românească. Cum contribuie standardele ESG la scăderea costurilor de finanțare? Transformarea modelelor de business. Rolul directorului financiar în comunicarea companiilor cu stakeholderii despre eficiența obiectivelor și rezultatelor de sustenabilitate, astfel încât să obțină credibilitate și să le câștige încrederea? Cum răspundem nevoii consumatorilor de a ști care este prețul plătit pentru produsele pe care le consumă? Transparența ca prioritate de business.
  • DIGITAL LEADERSHIP. Care este rolul directorului financiar în creșterea gradului de adoptare a soluțiilor digitale și a inteligenței artificiale în organizație? CFO-ul ca lider vizionar și strategic pentru a valorifica potențialul AI-ului, a crea valoare cu ajutorul datelor și a redefini viitorul în companie.
  • IN TECH WE TRUST. Cum arată analizele cost-beneficii pentru investițiile în tehnologii precum: AI, automatizare, data analytics? Cum consolidează tehnologia departamentele financiare și ce beneficii aduce la nivel operațional, dar și decizional?
  • AUTONOMOUS FINANCE. Tehnologizarea dincolo de automatizare și digitalizare. Autonomie, decizii luate în timp real, auto-corectare și auto-îmbunătățire. Cum arată departamentul financiar al viitorului și cât de departe este acest viitor?
  • DATA & INSIGHTS. DATA SECURITY. Volumul de date colectate este tot mai ridicat, însă cât de dificil este să navighezi prin aceste date? Data analytics și soluții de gestionare. Rolul CFO-ului și al departamentului financiar în transformarea datelor în insight valoros și dificultățile întâmpinate la acest nivel. Managementul datelor în contextul amenințărilor externe și al securității cibernetice.
  • DATA-DRIVEN CULTURE & COLLABORATION. Planificarea și luarea de decizii în baza datelor este esențială pentru viitor și pentru obținerea de avantaj competitiv. Procesarea și analiza lor aduce, însă, și multe provocări. Cum susții o cultură a datelor, în calitate de CFO, prin colaborare la nivel de leadership, prin integrarea datelor la nivel holistic prin parteneriat cu ceilalți executivi?
  • ANTICIPATING TRENDS. Cum poate tehnologia să ne ajute în reimaginarea companiei și a modului de a face business? Rolul CFO-ului în anticiparea trendurilor, alegerea direcțiilor de investiție și influențarea deciziilor strategice.
  • BELIEVE IN PEOPLE. În timp ce multe companii investesc în tehnologie și instrumente digitale, resursele umane care să opereze aceste noi sisteme sunt la fel de importante. Cât de dezvoltate sunt aptitudinile digitale, de analiză și interpretare a datelor în cadrul departamentelor financiare? Mentorat pentru transformare digitală. Cum se va schimba rolul specialiștilor financiari? Up- și re-skilling în domeniul financiar. Pregătirea generațiilor viitoare de specialiști.
  • THE CFO AS A PEOPLE STRATEGIST. Într-un context în care organizațiile se confruntă cu provocări în atragerea și retenția angajaților potriviți, în care lipsa angajaților calificați și fluctuația implică costuri de recrutare crescute, diminuarea productivității și afectarea proiectelor de business. Rolul CFO-ului în creșterea engagement-ului în organizație și în eficientizarea politicilor de beneficii ale companiei într-o piață a muncii dinamică și un context fiscal volatil.
  • FINANCING AND INVESTING. Soluții de finanțare pentru mediul de business. Între soluții private și programe guvernamentale. Cum va evolua creditarea și cum se vor schimba condițiile de finanțare în 2025? Soluții alternative de finanțare și susținere a investițiilor.
  • M&A OVERVIEW. Dinamica tranzacțiilor la nivel internațional și local. Context și perspective. Rolul strategic al CFO-ului în procesele de fuziuni și achiziții: de la strategia tranzacției la integrare.
  • CUSTOMER EXPERIENCE. Cum se reflectă activitatea departamentului financiar la nivel de customer experience? Care sunt așteptările consumatorilor moderni și care este rolul directorilor financiari în a prelua cerințele pieței și ale clienților și a le integra unui plan de investiții adaptat nevoilor business-ului?
  • RISK & SCENARIO PLANS. Stabilirea obiectivelor si depășirea potențialelor obstacole stau la baza gestionării riscului. Care este rolul CFO-ului la nivel de asigurare a business continuity în vremuri de schimbare? Cum pot fi gestionate scenariile de risc ce se raportează la aspecte și provocări ale contextului geopolitic, economic, cybersecurity, etc.? Planificare agilă. Care sunt riscurile strategice pe care trebuie să le avem în vedere în perioada următoare? Viitorul în Enterprise Risk Management.
  • FINANCE TRANSFORMATION & SHARED SERVICES CENTERS. Viitorul centrelor de servicii suport în contextul transformării financiare. Investiții și digitalizarea SSC – Shared Services Centers – pentru a crea valoare adăugată, a susține optimizarea și reducerile de costuri și creșterea eficienței proceselor.
  • 78 evenimente
  • 14 ediții
  • 4 orașe
  • +1.300 speakeri
  • +12.100 participanți

Sponsori & parteneri

Partener oficial:

Parteneri:

Partener tehnologie:

Traducere oferită de:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.