Suita de evenimente este structurată în două episoade și se va derula în perioada 24-25 iunie 2020, astfel:
Contextul ultimelor luni ne-a arătat că în anumite condiții oamenii și companiile au capacitatea de a se adapta sau reinventa într-o perioadă scurtă de timp. Pandemia de COVID-19 a schimbat sau în anumite cazuri doar a accelerat mersul considerat până de curând normal al lucrurilor, atât din punct de vedere social cât și economic. Companiile active în toate sectoarele economice, indiferent de nivelul lor de dezvoltare sunt nevoite să analizeze aspecte care pot schimba fundamental abordarea lor de business de până acum.
Mutarea parțială, totală sau consolidarea afacerii în mediul online – este una dintre provocările de natură strategică care necesită o reacție rapidă.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, cu sprijinul BusinessMark, are plăcerea să vă invite la o serie de webinarii în cadrul cărora vom încerca să răspundem celor mai presante aspecte juridice referitoare la derularea unei afaceri în mediul online: „Afacerea ta în mediul online – Cum răspunzi provocărilor unei activități economice în mediul virtual”.
Discount de grup:
Episodul 1 – Semnătura electronică și utilizarea ei
1.Ce înseamnă din punct de vedere juridic utilizarea semnăturii electronice? Ce este și ce aduce în plus Regulamentul eIDAS?
2.Care sunt tipurile de semnături electronice și prin ce se diferențiază acestea?
3.Ce documente poți semna electronic? La ce riscuri te expui atunci când alegi să semnezi electronic documente?
4.Ce facem cu documentele după ce au fost semnate cu semnatura electronică?
5.Tendințe, direcții, așteptări – cadrul legislativ privind semnătura electronică
Episodul 2 – Afacerea ta în mediul online și comerțul electronic
1.Care sunt primii pași de avut în vedere atunci când îți dorești să îți muți afacerea în mediul online?
2.Ce schimbări organizatorice sunt necesare pentru a-ți muta sau consolida afacerea în mediul online?
3.Cum să îți pregătești platforma online/ website de vânzări din perspectiva juridică? Contractare. B2B versus B2C.
4.Reglementarea marketplace-urilor | Directiva OMNIBUS
5.Riscuri de concurență în comerțul online și cum să le adresezi
6.Cum trebuie informați în mod corect consumatorii în mediul online?
7.Cum asiguri protecția datelor pentru utilizatorii website-ului tău de vânzări?
8.Care este impactul juridic al erorilor care pot apărea pe website-ul tău de vânzări?
9.TVA – e-commerce