Afacerea ta în mediul online (eveniment online)

Suita de evenimente este structurată în două episoade și se va derula în perioada 24-25 iunie 2020, astfel:

  • Episodul 1: Semnătura electronică și utilizarea ei, 24 iunie 2020, ora 15:00
  • Episodul 2: Afacerea ta în mediul online și comerțul electronic, 25 iunie 2020, ora 15:00

Contextul ultimelor luni ne-a arătat că în anumite condiții oamenii și companiile au capacitatea de a se adapta sau reinventa într-o perioadă scurtă de timp. Pandemia de COVID-19 a schimbat sau în anumite cazuri doar a accelerat mersul considerat până de curând normal al lucrurilor, atât din punct de vedere social cât și economic. Companiile active în toate sectoarele economice, indiferent de nivelul lor de dezvoltare sunt nevoite să analizeze aspecte care pot schimba fundamental abordarea lor de business de până acum.

Mutarea parțială, totală sau consolidarea afacerii în mediul online – este una dintre provocările de natură strategică care necesită o reacție rapidă.

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, cu sprijinul BusinessMark, are plăcerea să vă invite la o serie de webinarii în cadrul cărora vom încerca să răspundem celor mai presante aspecte juridice referitoare la derularea unei afaceri în mediul online: „Afacerea ta în mediul online – Cum răspunzi provocărilor unei activități economice în mediul virtual”.

Un eveniment:           Organizat cu sprijinul:

AUDIENȚĂ

  • Directori Generali
  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • Executive Managers
  • Directori financiari
  • Legal Managers
Partener, NNDKP   Gabriela Cacerea este un avocat de drept comercial și societar de primă clasă, având peste 17 ani de experiență profesională. Este Partener NNDKP din 2008 și unul dintre coordonatorii ariei de practică Corporate/M&A a firmei. Asistă companii internaționale și românești în proiecte ce implică fuziuni și achiziții interne și transfrontaliere, reorganizări societare,...
Ruxandra Bologa
Partener, unul dintre coordonatorii practicii de Corporate/M&A, NNDKP Ruxandra Bologa este un avocat de drept comercial și societar extrem de versat, având peste 18 ani de experiență profesională. De-a lungul carierei sale profesionale, a coordonat o divizie juridică ale uneia dintre cele mai mari companii din România. Din 2008 este Partener al NNDKP și unul...
Chief Executive Officer, Trans Sped Camelia Ivan, CEO Trans Sped, are o bogată experiență în domeniul bancar și, de aproape doi ani, coordonează activitatea celui mai experimentat prestator de soluții de încredere de pe piața românească. Trans Sped este unul dintre cei mai vechi furnizori de semnătură electronică cu certificat calificat de pe piața românească si...
Asociat, NNDKP Ada Butnaru este Asociat în cadrul practicii de Corporate/M&A a NNDKP. Activitatea ei constă în asistarea clienților în proiecte de M&A, guvernanță corporativă, energie, aspecte de reglementare, precum și în domeniul protecției consumatorilor În acest ultim domeniu Ada a asistat clienții cu privire la cerințele legale în materia etichetării, desfășurarea campaniilor promoționale, încheierea...
Partener, NNDKP Roxana Ionescu are peste 15 ani de experiență în domeniul protecției și securității datelor cu caracter personal, fiind unul dintre cei mai apreciați specialiști din România în această arie. Acordă asistență companiilor locale și internaționale, dar și antreprenorilor în legătură cu aspecte complexe de protecția datelor, cu privire la activitățile lor de tip...
Partener, Head of Competion an EU Law, NNDKP Georgeta Dinu este unul dintre cei mai experimentați avocați din România în domeniul concurenței și al ajutorului de stat, având o experiență profesională de 16 ani. Ea este partener și coordonator al departamentului de concurență, ajutor de stat și drept UE din cadrul NNDKP din anul 2013....
Alexandru Aparaschivei
Partener, NNDKP Consultanță Fiscală Alexandru Aparaschivei este consultant fiscal autorizat cu o vastă experiență în proiecte de consultanță fiscală generală, consultanță în cadrul auditurilor fiscale, inclusiv asistență în litigii fiscale, aspecte de conformare fiscală, asistență în proiecte de fuziuni și achiziții, susținere de training-uri specializate. În cei 13 ani de experiență profesională a acoperit întreg...

Episodul 1 - Semnătura electronică și utilizarea ei

 

1.Ce înseamnă din punct de vedere juridic utilizarea semnăturii electronice? Ce este și ce aduce în plus Regulamentul eIDAS?

2.Care sunt tipurile de semnături electronice și prin ce se diferențiază acestea?

3.Ce documente poți semna electronic? La ce riscuri te expui atunci când alegi să semnezi electronic documente?

4.Ce facem cu documentele după ce au fost semnate cu semnatura electronică?

5.Tendințe, direcții, așteptări – cadrul legislativ privind semnătura electronică

 

Episodul 2 - Afacerea ta în mediul online și comerțul electronic

 

1.Care sunt primii pași de avut în vedere atunci când îți dorești să îți muți afacerea în mediul online?

2.Ce schimbări organizatorice sunt necesare pentru a-ți muta sau consolida afacerea în mediul online?

3.Cum să îți pregătești platforma online/ website de vânzări din perspectiva juridică? Contractare. B2B versus B2C.

4.Reglementarea marketplace-urilor | Directiva OMNIBUS

5.Riscuri de concurență în comerțul online și cum să le adresezi

6.Cum trebuie informați în mod corect consumatorii în mediul online?

7.Cum asiguri protecția datelor pentru utilizatorii website-ului tău de vânzări?

8.Care este impactul juridic al erorilor care pot apărea pe website-ul tău de vânzări?

9.TVA – e-commerce

Participarea la webinarii este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă și confirmarea acesteia de către organizatori.

Pentru înregistrare, vă rugăm să accesați formularul de mai jos:

 

 

 

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri